Industry Wire

Geplaatst door Leadfeeder

Leadfeeder is het tweede Europese bedrijf die gaat samenwerken met Linkedin Sales Navigator

Leadfeeder en Linkedin gaan een team vormen om Sales & Marketing professionals te helpen om leads te genereren en relaties op te bouwen. Door beide platformen te combineren kun je nog sneller en met meer efficiency relaties opbouwen met prospects en klanten.

Volgens een onderzoek vanuit Linkedin zijn dit de gemiddelde resultaten van sales professionals die Linkedin Sales Navigator gebruiken;
45% meer sales mogelijkheden
51% meer schijnbaar om sales doelstellingen te halen
80% meer productief

Sales Navigator (Team of Enterprise editie) gecombineerd met Leadfeeder geeft je inzicht in welk bedrijf je website heeft bezocht en hoe je deze kunt omzetten in een gekwalificeerde lead.

“Het hebben van LinkedIn Sales Navigator geïntegreerd in Leadfeeder vermindert onze workflowinspanningen en brengt ons sneller in contact met de juiste prospects”, verklaart de langdurige Leadfeeder-klant, Julie Huval, hoofd Marketing bij Beck Technology.

De missie van Leadfeeder is om marketing-en verkoopprofessionals te helpen om hun website bezoekers te identificeren, de leads te kwalificeren en contact te zoeken met de decision maker.

Jaakko Paalanen, CRO bij Leadfeeder, legt uit: “Leadfeeder en Sales Navigator spelen een voortrekkersrol bij de moderne manier van verkoop; hierdoor zijn we heel enthousiast om de kracht van Sales Navigator in het Leadfeeder-platform te brengen. De integratie maakt het voor onze klanten eenvoudiger om hun follow-up proces te stroomlijnen en website bezoekers efficiënt om te zetten in sales. ”

Met de nieuwe integratie kunnen Leadfeeder-gebruikers prospects onderzoeken en bereiken met behulp van LinkedIn Sales Navigator – zonder de Leadfeeder-app te verlaten.

Meer B2B leads generen via je website bezoekers; zie www.leadfeeder.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht