Narrowcasting oplossing van Kittyhawk voor St. Anna Ziekenhuis.

Ruim 3.280 bezoekers hebben op 17 maart de open dag bezocht die werd georganiseerd door het St. Anna Ziekenhuis en Ananz. De open dag werd georganiseerd in het kader van de landelijke Open dag van de Zorg, die elk jaar op de derde zaterdag van maart plaatsvindt. Op beide locaties wordt teruggekeken op een sfeervolle, zeer geslaagde open dag.
Om de open dag van St. Anna nog wat meer cachet te geven, werd 2 weken geleden de knoop doorgehakt om de televisies die in het ziekenhuis staan te gebruiken om de bezoekers te informeren over de activiteiten op deze open dag. Tijdens deze open dag is de narrowcasting oplossing van Kittyhawk gebruikt om de bezoekers te informeren over de activiteiten die op de open dag werden gepresenteerd. Via het Content Management Systeem is het mogelijk om op elke televisie andere informatie te tonen. Daarbij zijn alle vormen van content mogelijk zoals bijvoorbeeld visuals, carrousels (bewegende beelden), video en connecties met social media zoals bijvoorbeeld een realtime twitter-feed.
Sinds de open dag worden dezelfde sjablonen gebruikt om algemene informatie aan de bezoekers te tonen. In de toekomst zal narrowcasting ook gebruikt gaan worden om bijvoorbeeld specifieke informatie over wachttijden te tonen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.