Industry Wire

Geplaatst door MassMovement

Koninklijke Bibliotheek kiest reclamebureau MassMovement als strategisch partner

De Koninklijke Bibliotheek gaat een langdurige samenwerking aan met reclamebureau MassMovement. Als strategische partners zullen ze de komende jaren werken aan één gezamenlijk doel: de ‘online Bibliotheek’ neerzetten als één sterk merk.

Digitale groei
De Koninklijke Bibliotheek is de nationale bibliotheek van Nederland. Maatschappelijke waarde staat altijd centraal: vanuit de kracht van het geschreven woord dragen zij bij aan een slimmer, vaardiger en creatiever Nederland. Dit willen zij ook graag via de digitale weg doen, met onder andere e-books en luisterboeken. Vandaar de behoefte om hun merk de ‘online Bibliotheek’ de komende jaren sterker neer te zetten. Reclamebureau MassMovement heeft veel kennis en ervaring op het gebied van online marketing en zal deze langdurig inzetten om samen met de Koninklijke Bibliotheek grote stappen te maken.

Agile aanpak
Aadjan de Groot, eigenaar van MassMovement: “Hoe een project er ook uitziet, wij werken vanaf moment één samen in projectteams, bestaande uit verschillende disciplines. Van strategie tot advertising en van design tot development. Wij hebben goede ervaringen met een agile aanpak: een werkwijze waarin we niet exact definiëren wat we gaan doen, maar wel definiëren wat de uitkomst moet zijn, hoe we werken, met wie en waar we dat doen. Op deze manier hebben wij al verschillende merken geholpen met hun positionering en digitale groei. Wij kijken er erg naar uit om dit ook voor een mooi merk van de Koninklijke Bibliotheek te doen.”

De keuze voor MassMovement
De Koninklijke Bibliotheek heeft het volste vertrouwen in de samenwerking met MassMovement: “Deze enthousiaste en ervaren club creatieven heeft ons verrast met een doordacht strategisch plan dat direct toepasbaar is. Met dit plan laat MassMovement zien verstand van zaken te hebben. We kunnen er de komende jaren mee vooruit.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht