Scooperz breidt team creatie en Influencer management uit

Met de komst van creatives Jelske Driessen en Simone de Caluwé heeft Scooperz haar content creatie team uitgebreid.
Jelske deed al eerder ervaring op bij Super Heroes Amsterdam en New York en gaat vanaf nu haar skills in concepting inzetten voor Scooperz’ accounts als Candyman en OPPO.
Simone is een van de talenten uit de laatste Scooperz Social Media Bootcamp, een talentenjacht voor social creatives. Ze viel op door haar geweldige illustraties en is óók nog eens goed in fotografie en animatie. Binnen het creatie team gaat ze als creator aan de slag voor merken als Noppies en PEZ.
Influencermanagement
Team influencermanagement is uitgebreid met Vincent Dik en Sanne Weemaes. Sanne is geen onbekende bij Scooperz. Zo werkte ze al enige tijd als webcare professional, en studeerde ze bij ons af op het gebied van influencer marketing. Nu krijgt ze de kans om verder in dit vakgebied te groeien.
Vincent brengt al zijn praktijkervaring als influencer mee in deze nieuwe rol. Met een Youtube account met 400.000 abonnees weet hij precies hoe hij de influencers die wij managen moet begeleiden en helpen verder te groeien.
Scooperz is als digital agency de samenwerkingspartner van bedrijven als 9292, CliniClowns, MinVWS, Cetaphil Benelux, OPPO, Straight Away, Candyman
Naast het samenwerken met merken is Scooperz tevens exclusief management voor bekende Nederlandse influencers als Jeremy Frieser, Irma Knol, Duncan en Roos Jansen. www.scooperz.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.