Deel dit artikel
-

‘Amazons Super Bowl-commercial het effectiefst’

Onderzoek van het de Kellogg School of Management in de VS roept Amazons #BeforeAlexa uit als effectiefste reclamefilm.

De businessopleiding van Northwestern University onderzocht alle Super Bowl-commercials op zes verschillende variabelen. Dat zijn: Attention, Distinction, Positioning, Linkage, Amplification en Net Equity. Kortweg: ADPLAN.

De clip met Ellen DeGeneres voor Alexa combineerde, volgens de onderzoekers, het best het optreden van een bekend persoon met aansprekende creatie om een echte productdemonstratie te geven. Meerdere eigenlijk.

https://www.youtube.com/watch?v=trfbpONj3dk

T-Mobile en Google kregen een eervolle vermelding met onderstaande producties.

https://www.youtube.com/watch?v=6xSxXiHwMrg

De telecomaanbieder niet te vertellen wat 5G wel kan wat 4G niet kan met:

https://www.youtube.com/watch?v=y6yRDblPknY

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond