Verizon Media biedt adverteerders toegang tot premium out-of-home media-middelen via een nieuw samenwerkingsverband met VIOOH

Verizon Media biedt adverteerders toegang tot premium out-of-home media-middelen via een nieuw samenwerkingsverband met VIOOH
Om ervoor te zorgen dat adverteerders hun kerndoelgroepen nog beter kunnen bereiken, is Verizon Media een samenwerkingsverband aangegaan met de VIOOH-marktplaats en biedt nu premium digitale out-of-home locaties waaronder de digitale middelen van JCDecaux – het nummer één OOH-reclamebedrijf in de wereld.
Met deze samenwerking creëert Verizon Media betere, nieuwe en unieke manieren voor adverteerders om hun publiek te bereiken via haar omnichannel DSP, door DOOH-schermen toe te voegen in meer dan 60 steden in zeven landen.
In Nederland hebben adverteerders toegang tot toplocaties zoals grote winkelcentra, straatmeubilair, luchthavens, woon-werkverkeerverbindingen, evenals grote schermlocaties met een hoge impact zoals Rokin, de Dam, en Muntplein in Amsterdam. De targeting mogelijkheden bestaan uit locatie, weer, dagdeel, demografie en interesse, mogelijk gemaakt door de diverse en unieke gegevens van de Verizon Ad Platforms.
Adverteerders kunnen de nieuwe DOOH-inventaris selecteren als onderdeel van hun multi-channel digitale strategieën via Verizon Media’s uniforme DSP, zodat marketeers digitale campagnes kunnen aanschaffen voor video, mobiel, display, native, aangesloten TV, audio en DOOH-inventaris om het publiek over de hele wereld te bereiken.
“Met de toevoeging van JCDecaux aan de algehele mix van digitale out-of-home partners biedt de Verizon Media DSP adverteerders nu een uitgebreid assortiment digitale out-of-home schermen in heel Nederland. Onze klanten willen de mogelijkheid hebben om via meerdere kanalen, formaten en schermen te kunnen kopen met een eenvoudige aankoop- en meetstructuur waarmee ze echt op een Onmichannel-strategie kunnen uitvoeren,” legt Jesper Laumand, Managing Director bij Verizon Media, Scandinavië & Nederland, uit.
Naast de beschikbaarheid in Nederland, zal de nieuwe DOOH-inventaris ook beschikbaar zijn in het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Finland, België, Duitsland en Italië, en later dit jaar komen er nog meer markten online.
Over Verizon Media
Verizon Media is een divisie van Verizon Communications, Inc., en biedt een vertrouwd media-ecosysteem van premium merken zoals Yahoo, TechCrunch en HuffPost om mensen te helpen op de hoogte en vermaakt te blijven, om te communiceren en transacties uit te voeren, terwijl ze nieuwe manieren creëren voor adverteerders en mediapartners om in contact te komen. Van XR-ervaringen tot reclame- en contenttechnologie, Verizon Media is een broedplaats van innovatie en zorgt voor een revolutie in de volgende generatie contentcreatie in een 5G-wereld.
In Nederland en Scandinavië heeft Verizon Media zijn wortels in GoViral, dat in 2005 werd opgericht. GoViral werd in 2011 overgenomen door Aol en daarna geëxploiteerd onder de naam Be On. In 2017 werd Aol verenigd met Yahoo onder het moederwerk Oath, dat begin 2019 werd omgedoopt tot Verizon Media. In Scandinavië en Nederland wordt Verizon Media gerund door Jesper Laumand, Managing Director, Scandinavië & Nederland.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.