Industry Wire

Geplaatst door dCapture

Verbeter je online conversie met dBasket

Conversie optimalisatie van een webshop gaat verder dan het testen van de homepage of Vanaf vandaag kunt u uw eigen “abandoned basket” campagne starten via dBasket. dBasket is een externe online applicatie die u instelt staat om uw klant opnieuw te benaderen via email zodra uw klant zijn bestelling niet afrond.

Vanaf vandaag kunt u uw eigen “abandoned basket” campagne starten via dBasket. dBasket is een externe online applicatie die u instelt staat om uw klant opnieuw te benaderen via email zodra uw klant zijn bestelling niet afrond.

Zodra uw klant producten in zijn winkelwagentje stopt, wordt dit via dBasket bijgehouden. Zodra uw klant dan uw webshop verlaat, wordt de dBasket email campagne automatisch gestart. Na een aantal minuten of uren krijgt uw klant een email met daarin de producten die de klant heeft achter gelaten. Doormiddel van één klik is uw klant weer terug in uw webshop om zijn bestelling alsnog te plaatsen.

Deze email wordt verstuurd vanuit het dBasket systeem, maar in uw eigen huisstyle. U kunt naast een email ook een reminder sturen indien uw klant niet heeft gereageerd op de eerste mail. Hierdoor heeft u niet alleen een extra contact moment met uw klant, maar u vergroot de kans op conversie.

U kunt gratis gebruik van de abandoned basket software. U betaald alleen een commissie over elke bestelling die wordt gedaan via dBasket. Wilt u meer informatie over de mogelijkheden? Neem dan contact op via info@dcapture.nl of kijk op www.dcapture.nl

Over dCapture B.V.
dCapture B.V. is een nieuwe speler op het gebied van conversie oplossingen. Sinds de start in 2012 zijn wij continue bezig om u de mogelijkheid te geven uw online conversie te verbeteren of de contact momenten te verhogen tussen u en uw klant.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht