
Effectieve personalisatie met een customer data platform
Personalisatie is een must in digital commerce. Met op maat gegenereerde content bereik je je klant effectief en speel je in op zijn of haar behoefte met als resultaat hogere relevantie en conversie.
Tijdens dit webinar vertellen Tim Hoefnagel van Squeezely en Luke Koppenhol van Bookerz hoe je personalisatie effectief in de praktijk brengt met een customer data platform. Ze bespreken hoe het werkt: van de implementatie tot aan het ontwikkelen van klantprofielen en van het creëren van engagement en conversie tot het draaien van effectieve campagnes. Ze lichten dit toe aan de hand van succesvolle praktijkvoorbeelden bij Micazu en XXL Nutrition. Na deze sessie weet je precies hoe jij online personalisatie kunt toepassen binnen je doelgroep.
Sprekers: Tim Hoefnagel (oprichter van Squeezely) en Luke Koppenhol (Marketing Automation expert bij Bookerz).
Host: Ronald ter Voert (Interviewer, presentator, host en moderator en eigenaar van RTV Media)
Collectie: E-commerce Live
Nieuwe insights
[Podcast] Doorzetters met Remy Gieling: ‘Met de overwaarde van mijn huis kocht ik AI.nl’De kracht van storytelling: 5 tips voor een impactvol verhaalDe ‘compliance’-paradox: waarom ‘compliance’ IT-bedrijven juist helpt bij freelance-inzetRisico’s in innovatie: de uitdagingen en kansen voor startupsSlimme technologie verandert de festivalbeleving in NederlandGerelateerde artikelen


Van zichtbaarheid naar vertrouwen: de rol van founders in marketing

[Podcast] Tech Insider: het Nederlandse platform Rank My AI geeft inzich in AI-tools
