
Blijf agile in een snel veranderende wereld
Bedrijven die het belang van een sterke online aanwezigheid eerder niet inzagen, ontdekten het afgelopen jaar al snel dat ze minder kans hadden de crisis goed te doorstaan dan hun digitaal volwassen concurrenten.
Een van deze vooruitdenkende pioniers is Blokker. De Nederlandse retailer besefte jaren geleden al dat het bedrijf uitgebreid moest worden met een nieuw platform: Blokker Connect. Op die manier bleef het bedrijf flexibel en wendbaar in een snel veranderende wereld. Vier jaar later, toen winkels gedwongen werden te sluiten, benutte Blokker zijn ecosysteem met meer dan 450.000 online producten in ruim 2200 categorieën om klanten hun vertrouwde beleving te blijven bieden.
In dit webinar vertellen Salah Maréchal (Blokker) en Willem Sijbers (Mirakl) welke onderdelen van het Blokker-bedrijfsmodel ervoor zorgden dat het de sterke positie voor, tijdens en na de pandemie behouden kon. Zij vertellen de ins en outs van hoe Blokker een assortimentsstrategie aan de hand van third-party sellers ontwikkelde en waarom het platformmodel Blokker wendbaarder en flexibeler maakt, waardoor winkelsluitingen en disrupted supply chains minder impact hadden.
Sprekers: Salah Maréchal (eCommerce Marketplace Manager bij Blokker) en Willem Sijbers (Senior Solution Engineer bij Mirakl).
Host: Ronald ter Voert (media-ondernemer en eigenaar van RTV Media)
Collectie: E-commerce Live!
Nieuwe insights
Retail media vergt één geïntegreerde media-aanpak[Podcast] Doorzetters met Elske Doets: ‘Het feest is over’, zei de bankEmerce Rapport Online Damesfashion 2025-2026Het AI value proposition canvas: praktisch kader voor digitale beslissingenHoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketingGerelateerde artikelen


Praktische AI voor het mkb: zo realiseer je meetbare businesswaarde

(Dis)connected? Re:publica25 over hoe digitale technologie zowel verbindt als vervreemdt
