Coebergh breidt social media en online praktijk uit

Coebergh Communicatie & PR heeft haar team van specialisten op het gebied van social media, online PR en influencer management verder uitgebreid. Sammy Moonen (1992) trad aan als Social Media Manager. Ook Ouael Mousaoui (1992) werd onlangs onderdeel van het Coebergh-team.
Sammy Moonen (l) en Ouael Mousaoui (r), nieuwe collega’s in het Social Team van Coebergh.
Sammy verdiende haar sporen bij Rituals, waar zij ruim twee jaar Global Senior Coordinator Social Media was. Ook deed zij ervaring op bij Hudson’s Bay en Hearst. Ouael heeft ervaring in de journalistiek en werkte onder meer bij KPN-dochter Simyo.
Kiki Hirschfeldt, operationeel directeur van Coebergh: “Met deze doorgewinterde professionals hebben we weer twee adviseurs in huis die een passie voor online PR en social media combineren met toewijding, werklust en betrokkenheid. Het afgelopen jaar nam de vraag naar strategisch advies en praktische ondersteuning op het gebied van online PR en influencermanagement verder toe. Wij blijven ons team van specialisten die excelleren in deze disciplines dan ook gestaag uitbreiden, zodat wij huidige en nieuwe opdrachtgevers optimaal kunnen blijven bedienen.”
Over Coebergh Communicatie & PR
Het onafhankelijke Coebergh Communicatie & PR, opgericht in 1997 en geleid door Gervaise Coebergh en Kiki Hirschfeldt, bedient met een team van zo’n 25 communicatieprofessionals een mooie mix love brands, (inter)nationale marktleiders en innovators. Opdrachtgevers zijn onder andere IKEA, Auping, Veuve Clicquot, Kennedy Van der Laan, Marketing Drenthe, Rituals, Art Rotterdam, Friesland Campina en ACCOR Hotels. Coebergh is groot genoeg om voldoende kennis en slagkracht te bieden, klein genoeg om het persoonlijk te houden. Alle expertise op het gebied van communicatie en PR is aanwezig, waaronder speciaal voor crisistrajecten juridische kennis. Voor social en online reputatiemanagement zijn eveneens specialisten in huis. Een ander expertisegebied is evenementenorganisatie, als onderdeel van een uitgekiende communicatiestrategie.
www.coebergh.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.