Deel dit artikel
-

Tradesnest lanceert wereldwijd platform voor innovatieve merken, distributeurs en retailers

Tradesnest lanceert zijn nieuwe online business-to-business platform, waar merken hun producten kunnen presenteren binnen een omvangrijk netwerk van vertrouwde distributeurs en retailers in ruim 80 landen.

De start-up uit Amsterdam wil een brug slaan tussen (nieuwe) producenten van kwaliteitsproducten en retailers. Daardoor krijgen merken de kans om internationaal te groeien en hun omzet te vergroten, zonder dat zij hiervoor een enorme investering van tijd en geld nodig hebben.

Tradesnest neemt daarmee naar eigen zeggen het grootste struikelblok weg voor merken die nieuwe markten willen betreden en snel willen opschalen.

Om de kwaliteit te waarborgen, worden bedrijven eerst uitgebreid gecheckt voordat zij toegang krijgen tot het platform.

Onder meer Foodini, Flexystands en Tapper hebben zich aangesloten.

Tradesnest werd in 2019 opgericht door CEO Nancy Shenouda en de Canadese CTO Pierre Ouellette.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond