Industry Wire

Geplaatst door Semilo

Semilo verstevigt met Okoko positie als grootste digitale food netwerk van NL

Semilo verzorgt per 1 september de online advertentie exploitatie van de website OkokoRecepten.nl. Semilo versterkt hiermee haar Eten & Drinken channel dat al het grootste digitale food netwerk is van Nederland*.

Het Eten & Drinken channel van Semilo bestaat nu naast de toevoeging van Okoko Recepten uit titels als Smulweb, MijnReceptenBoek en Allrecipes, dat is de gehele top vier in Nederland. Samen met nog zo’n zeven andere receptenwebsites zorgt dit voor een bereik van zo’n 3,5 miljoen thuiskoks met de vraag: “Wat eten we vandaag?”. Okoko Recepten onderscheidt zich met kwaliteitsrecepten uit kookboeken van bekende en minder bekende chefs én met columns van culinaire journalisten.

Diederik Ettema- Eigenaar Okoko Recepten: “We hebben Semilo gekozen om onze online advertentie exploitatie te laten verzorgen vanwege het grote Eten & Drinken netwerk en het vertrouwen in het Semilo team. We zien dan ook uit naar een even goede als succesvolle samenwerking.”

Okoko Recepten en de andere receptenwebsites biedt de adverteerder de kans om de thuiskok te bereiken op het moment dat ze de keuze maken wat ze zullen eten die avond. Door de combinatie van web, mobiel en tablet bereik je ze op verschillende momenten op de dag. Diverse advertentie mogelijkheden zijn mogelijk van display, video, content integratie tot gehele pagina’s die ingericht kunnen worden door de adverteerder (special pages).

*STIR 2013

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht