OneXS introduceert zelf te beheren telefonieoplossing in combinatie met onbeperkt bellen

Schiphol-Rijk, 6 november 2013 – Zakelijke telefonieprovider OneXS introduceert Compleet, een zakelijke oplossing in de cloud voor vaste telefonie waarmee bedrijven door middel van een eigen portal en gratis applicaties hun bedrijfstelefonie zelf kunnen inrichten en beheren. Compleet wordt aangeboden in combinatie met vaste telefonieabonnementen vanaf € 9,50 per maand, waarmee onbeperkt gebeld kan worden naar Nederlandse vaste- en mobiele telefoonnummers.
OneXS speelt met Compleet in op de toenemende vraag in de markt naar voorspelbare, transparante maandlasten en optimale bereikbaarheid. Met Compleet hebben MKB-bedrijven niet langer de rompslomp van een telefooncentrale en houden ze zelf controle over hun telefoniekosten én bereikbaarheid. Daarnaast kent Compleet geen contracttermijn, waardoor men nergens aan vast zit.
OneXS bedient met Compleet het MKB met een unieke, flexibele oplossing die tegemoet komt aan de wensen van de moderne ondernemer. Een ondernemer de zich wil bezighouden met de kernactiviteiten van zijn onderneming, maar wel controle wil houden over zijn telefonie omgeving. Hij wil zelf zijn bereikbaarheid kunnen regelen en alleen betalen voor wat er daadwerkelijk wordt gebruikt.
In de eigen online portal van Compleet kunnen bedrijven eenvoudig zelf hun telefonie inrichten en beheren. Zo kunnen ze bijvoorbeeld binnen een paar stappen belmenu’s inspreken en toevoegen, belgroepen creëren voor afzonderlijke afdelingen of doorschakelingen aanzetten per afdeling of gebruiker. Met maar één druk op de knop wordt een telefoonnummer doorgeschakeld, bijvoorbeeld in het geval van ziekte of vakantie. Op deze manier hoeft geen enkele oproep verloren te gaan en hebben organisaties altijd en overal controle over hun zakelijke telefonie. Naast het eigen beheer heeft elke klant bij OneXS een aanspreekpunt in de vorm van een Servicepartner. De OneXS Servicepartners zijn gevestigd door heel Nederland, waardoor er altijd een gerenommeerde partij in de omgeving van de klant zit.
Compleet is een dienst van OneXS, een telecomoperator voor de zakelijke markt met jarenlange ervaring in cloud communicatiediensten. In een tijd waarin kleine- en middelgrote bedrijven erbij gebaat zijn om hun communicatie zo efficiënt mogelijk in te richten gelooft OneXS dat Compleet hiervoor de oplossing is. Met Compleet beschikken organisaties over uitgebreide mogelijkheden om hun telefonie in te richten, zonder dat zij hiervoor grote investeringen hoeven te doen.
“Wij vinden het buitengewoon belangrijk om in te blijven spelen op de vraag van de markt. Onze missie met Compleet is om het MKB optimaal bereikbaar te maken, op een zo makkelijk mogelijke manier. Dit speelt in op de huidige behoefte aan efficiëntie. Door de combinatie van een eigen Compleet omgeving en de Onbeperkt abonnementen hebben bedrijven optimale controle over hun telefonieomgeving én de bijbehorende kosten. Zo bieden wij de diensten en kwaliteit die optimaal aansluiten op de wensen van onze klanten,” aldus Jan Peter Kalksma, CEO van OneXS.
Er zijn drie varianten van de Compleet Onbeperkt abonnementen: Basic Onbeperkt (€ 9,50), Standaard Onbeperkt (€ 12,50) en Pro Onbeperkt (€ 19,50). De verschillen tussen de abonnementen zijn te vinden in belfunctionaliteiten zoals de mogelijkheid tot het doorverbinden van gesprekken, het toevoegen van een voicemail en, met het oog op optimale bereikbaarheid, simpel en snel kunnen doorschakelen van het vaste telefoonnummer naar bijvoorbeeld het mobiele nummer van de gebruiker. Compleet is te bestellen op www.compleet.nl.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.