Deel dit artikel
-

NRC Media en De Stroom samen in podcasts

NRC Media en Kees de Koning (oprichter van De Stroom en voorheen TopNotch) gaan een intensieve samenwerking aan op het gebied van podcasts. Samen gaan ze businessmodellen en strategieën ontwikkelen rond podcasting. Mediahuis – moederbedrijf van NRC – wordt voor 50 procent mede-eigenaar van De Stroom.

NRC richtte vorig jaar de productie-unit Audiohuis op die naast de eigen NRC-podcasts ook fungeert als uitgever van kwalitatief en inhoudelijk onderscheidende audioverhalen van derden.

Kees de Koning zette vorig jaar het nieuwe podcastbedrijf De Stroom op. NRC Media en De Stroom trekken vanaf nu samen op om podcasting naar de volgende fase te brengen. Eerste wapenfeit van de samenwerking is dat KPN sponsor is geworden van de podcast ‘Ik weet je wachtwoord’ van Daniël Verlaan.

Op de foto Madelon Fortuin, commercieel directeur NRC

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond