Deel dit artikel
-

NRC lanceert audio-uitgeeftak Audiohuis

Onder de noemer Audiohuis lanceert NRC zijn eigen productie-unit die ook gaat fungeren als uitgever van kwalitatief en inhoudelijk onderscheidende audioverhalen van derden.

De podcasts van NRC hebben maandelijks ruim 2 miljoen downloads en NRC Vandaag is één van de best beluisterde podcasts van Nederland.

Podcasts levert NRC jongere abonnees op; ruim twee derde van de luisteraars is jonger dan 35 jaar.

NRC voert nog meer veranderingen door. Vanaf volgende week staat er één logo boven alle journalistieke producten van NRC: de kranten (nrc.next, NRC Handelsblad), de website, apps en podcasts.

De logo’s van NRC Handelsblad en NRC Weekend zien er vanaf volgende week dus anders uit. De naam NRC Handelsblad blijft, maar het ontwerp van het logo ligt meer in lijn met de logo’s boven onze andere uitingsvormen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond