
Hoe merken groeien: wekelijks 5000+ unieke creatives als brandstof
Creatie en crowdsourcing als brandstof om je bedrijf op een verstandige manier te laten groeien. Hoe zet je dat in?
In deze video zie je hoe de marketing bij DPG Media van traditionele concepting-aanpak naar crowdsourcing van ideeën is gegroeid en hoe je antwoord geeft op de diversiteit van alle beschikbare mediakanalen (van Out-of-Home tot social advertising).
Tijdens deze sessie vertellen Dennis de Zwaan (DPG) en Willem Waardenburg (PEXI) hoe creatie zowel impactvol als schaalbaar kan zijn aan de hand van drie belangrijke pijlers in campagne-ontwikkeling: sterke conceptontwikkeling, de schaalbaarheid van je concept en automatisering.
Sprekers: Dennis de Zwaan (Manager Marketing bij DPG Online Services) en Willem Waardenburg (Founder van PEXI)
Collectie: Emerce EDAY 2021
Host: Ronald ter Voert
Nieuwe insights
Hoe de werkomgeving kan bijdragen aan werkgeluk en productiviteitZo richt je een slimme thuiswerkplek in: betaalbaar en efficiëntSlimmer budgetbeheer: patronen in uitgaven signaleren met AIHoe een horecaparasol zorgt voor meer omzet en merkbelevingWaarom een opslagruimte huren een slimme oplossing is voor ondernemers en particulierenGerelateerde artikelen


Van prompt tot persoonlijkheid: echt schrijven met ChatGPT

10,000 orders, 1 shift: How Ravensburger freed up sales time
