HPB | Het PR Bureau breidt uit met zes nieuwe krachten

Amsterdam, 24 februari 2022 – HPB | Het PR Bureau versterkt het team met zes nieuwe PR specialisten. Recent hebben Kaya Bektas, Rosa van Leeuwen, Donata Koekkoek, Ida Brekelmans, Sterre Weber en Claudette van Asperen Vervenne zich gevoegd bij het creatieve bureau voor Earned Marketing & Reputatie. Zij gaan aan de slag als adviseur voor opdrachtgevers als NIVEA, ASICS, PLUS, Pure Energie, Wavin NL en SNS. HPB staat merken bij in hun streven naar meer impact, beleving en maatschappelijke relevantie.
Jacqueline Bosselaar, founder en CEO van HPB (Het PR Bureau): “Overal om ons heen zien we dat merken werken aan manieren om van betekenis te zijn. PLUS supermarkt zorgt voor de buurt en het milieu en SNS zet zich in voor jongvolwassenen met oprechte aandacht voor hun persoonlijke groei. Een intrinsieke drijfveer, verbinding met en oog voor mens en maatschappij zijn hierbij essentieel. Samen met onze zes nieuwe talenten kunnen we nog harder vooruit, we zijn blij dat zij HPB komen versterken!”
Over de nieuwkomers:
Kaya Bektas (26), PR-specialist Tech, Media & Entertainment. Bektas komt terug in de functie die hij tot januari 2020 vervulde, maar onderbrak om een (inmiddels afgeronde) master Corporate Communications & New Media aan de UvA te volgen.
Rosa van Leeuwen (26), Corporate PR-specialist. Ook Van Leeuwen is terug van weggeweest: in 2018 liep zij stage bij HPB waarna ze haar MSc Business Administration vorig jaar afrondde.
Donata Koekkoek (29), Medior PR-specialist Lifestyle & Consumer Goods. Koekkoek werkte lange tijd in Londen voor Hill + Knowlton en ScienceMagic.Inc (voorheen The Communications Store) voor merken als Spotify, LG Electronics en Dolce & Gabbana.
Ida Brekelmans (31), Medior Corporate PR-specialist. Brekelmans maakt na ruim vier jaar de overstap vanaf De Nederlandsche Bank (DNB).
Sterre Weber (22), PR-specialist Lifestyle en Consumer Goods. Weber werkte voorheen als Project Manager bij Blauw Gras voor merken als Samsung Benelux, BetCity.nl en Getir.
Claudette van Asperen Vervenne (26), PR-specialist Lifestyle & Consumer Goods. Foodexpert Van Asperen Vervenne neemt ervaring mee vanuit bedrijven als Crisp en maaltijdbox leverancier HelloFresh.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.