Industry Wire

Geplaatst door C2B

New York Pizza intensiveert samenwerking C2B 

Creative content agency C2B wordt een van de vaste bureaus van New York Pizza. Hoofdactiviteiten zijn het verzorgen van digitale activaties en social content voor zowel branding als employer branding doeleinden. De samenwerking is het resultaat van een eerste serie succesvol afgeronde campagnes in 2021, waaronder de viral wervingscampagne in samenwerking met Mocro Maffia acteur ICE. 

 

Tim Meuleman, Managing Partner van C2B: “New York Pizza zoekt al jarenlang de grens op met schurende en opvallende content. De focus van C2B ligt op opvallende creatieve content: ‘content worth sharing’. De samenwerking voelt daarom als een match made in heaven. Elke keer dat we het gevoel hebben dat we een té gedurfd concept hebben, is de reactie vaak of het niet nóg meer de grens kan opzoeken. Als vakcreatief een samenwerking waar we erg naar uitkijken.”

 

Kasper Overtoom-Meijer, Manager Brand & Campaigns bij New York Pizza: “Onze kennismaking met C2B begon afgelopen jaar al met de 1 april-campagne ‘Pizzasoep’. Na meerdere successen samen te hebben gedraaid, zien we in C2B een sterke digital creative partner, waar we de samenwerking graag mee intensiveren. Één bureau waar we snel mee kunnen schakelen en die onze merk-ambities en onze harde groei de juiste creatieve aanvulling kunnen geven. New York Pizza is een merk dat al jaren opvalt in diens uitingen. Online wordt deze lijn met de samenwerking met C2B mooi doorgezet.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht