dentsuACHTUNG! gaat aan het werk voor het merk Randstad

dentsuACHTUNG! heeft de pitch, die onder begeleiding stond van Julian Stevense (brandgurus) gewonnen. Daarmee wordt het Amsterdamse bureau verantwoordelijk voor de merkstrategie en campagnes voor het Randstad merk in Nederland.
Veel meer dan een uitzendbureau.
‘De arbeidsmarkt staat op z’n kop en het is tijd om dat aan te grijpen als kans’ aldus Sven Vening, managing director dentsuACHTUNG! ‘Tijdens de eerste werksessie leerden we dat Randstad zoveel meer doet dan uitzenden, iets wat niet iedereen weet en waar heel veel moois achter schuil gaat.
Met die input gingen we aan de slag tijdens de pitch en wisten we voor elke stap in de journey de juiste bewijsvoering op te spelen of te creëren binnen 1 grote nieuwe merkgedachte’.
Waarom dentsuACHTUNG!
Nic Huiskes, directeur marketing, communicatie en intelligence van Randstad Nederland; ‘los van dat er een goed concept werd gepresenteerd hebben we met name gekozen voor het bureau en het team. Het was mooi om te zien hoe dentsuACHTUNG! alle belangrijke werkgerelateerde momenten van ons leven heeft doorvertaald naar één grote, bij Randstad Nederland passende, nieuwe merkgedachte. Dat smaakte naar meer en daarom zijn we nu bezig met de eerste campagne, die als voorbode dient voor de toekomst van het Randstad-merk in Nederland’.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.