
Complexe B2B-producten en het organiseren van de juiste Customer Experience

Hoe organiseer je de B2B klantreis van een complex product? En welke rol kan een Experience Management Platform hierbij spelen?
In deze video vertelt Koen van Dillen van Ibexa, dat een Experience Management Platform biedt, uitsluitend voor B2B over vraagstukken als:
- Hoe organiseer je de B2B Customer Experience rondom de inrichting van een tijdelijke evenementenlocatie?
- Wat als je product of dienst niet te koop is met één muisklik?
- Hoe zorg je voor een goede klantervaring als meerdere partijen betrokken zijn bij het verkoopproces van een bepaald product?
Softwareoplossingen voor complexe Customer Experience verschaffen meer inzicht in de klantreis, ook als er meerdere personen betrokken zijn bij de aankoop van een product. Zo’n hub is de spin in het web die alle relevante data bij elkaar brengt, waardoor je de klant beter kunt ondersteunen in het aankoopproces. Dit alles zorgt ervoor dat de afnemer zich serieus genomen voelt en geneigd is om eerder bij jou terug te keren.

Krijn Schuurman
Krijn Schuurman is een scherpe en gevatte allround dagvoorzitter die het beste bij sprekers naar boven haalt. Kritisch waar het moet, met humor waar het kan. Naast zijn werk als dagvoorzitter en gespreksleider heeft hij de afgelopen 15 jaar opdrachten gedaan voor uiteenlopende organisaties in verschillende sectoren. De klant helpen bij het benutten van kansen die de online wereld biedt, is daarin de rode draad.
Hij wordt regelmatig gevraagd duiding te geven aan de trends op het gebied van internet en ICT, op Radio1 en BNR Nieuwsradio en zo nu en dan in programma’s zoals NOS Journaal, EenVandaag, Nieuwsuur en RTL Late Night.
Krijn heeft een jarenlange ervaring als gespreksleider bij evenementen, webinars, podcasts en talkshows. Hij heeft een voorliefde voor innovatie en alles wat met de digitalisering van onze samenleving te maken heeft, maar is breed inzetbaar; de afgelopen jaren werkte hij mee aan programma’s over onder meer de zorg, het onderwijs, de financiële sector, duurzaamheid en goede doelen.
Gerelateerde artikelen


[Podcast] Doorzetters met Richard Bross: ‘Mijn mooiste bedrijf viel om toen ik ziek was’

Arbeidsmarktcommunicatie: de invloed van media en marketing
