Industry Wire

Geplaatst door Datatrics

SNEL NO-CODE TOUCHPOINTS PLAATSEN MET DATATRICS’ VERNIEUWDE SOFTWARE

Enschede, 23 december 2022 – Online marketeers die gebruik maken van het Customer Data Platform (CDP) van Datatrics kunnen hun websitebezoekers nu gemakkelijker en sneller bereiken met nieuwe, gepersonaliseerde touchpoints, zoals banners en pop-ups. Dat kan dankzij de Touchpoint Builder; het sluitstuk van een stapsgewijze vernieuwing van het Datatrics CDP dat begin november werd geïntroduceerd.

Met de lancering van Touchpoint Builder brengt Datatrics het CDP, en daarmee de inzet van data en artificial intelligence voor marketingpersonalisatie, naar nieuwe hoogten. Met herbruikbare templates, volledig aanpasbare lay-outs en een gebruiksvriendelijke interface is de software laagdrempelig in gebruik. Een van de unieke features is dat gebruikers geen kennis nodig hebben van HTML of CSS-codes om snel en simpel touchpoints te creëren en te plaatsen – dankzij de no-code manier van werken en het drag & dropprincipe.

“E-commerce staat tegenwoordig onder druk door een gebrek aan resources”, zegt Bas Nieland, oprichter van Datatrics. “Elke tijdsbesparing en efficiëntieslag is dan van waarde. Het maken van touchpoints vroeg tot nu toe vaak te veel technische kennis en tijd van marketeers. Daarom wilden wij een snel en eenvoudig te gebruiken touchpointflow ontwikkelen. Gaaf om te zien dat onze ambitie is geslaagd.”

Erik Kuiper, marketingmanager bij Datatrics: “Deze update stelt marketeers in staat om nog sneller in te spelen op veranderend consumentengedrag. Samen met de introductie van een Freemium en Audience 2.0 eerder dit jaar, zet Datatrics met de vernieuwde Touchpoint Builder opnieuw een stap om geavanceerde AI-technieken en predictive marketing toegankelijker te maken voor midden- en kleinbedrijf.

Meer informatie over Touchpoint Builder  is hier te vinden of probeer de gratis versie van Datatrics.

Datatrics, opgericht in 2012 door CEO Bas Nieland, helpt bedrijven interne en externe data te gebruiken voor datagedreven besluitvorming met behulp van AI-aangedreven technologie. In 2018 is Datatrics door Growens overgenomen. Kijk voor meer informatie op www.datatrics.com

Growens (GROW) is een verticaal geïntegreerde speler op het gebied van Cloud Marketing Technologies, met een gecombineerd SaaS- en CPaaS-aanbod. Dankzij de groeiende reeks datagestuurde oplossingen kunnen het MKB en grote ondernemingen wereldwijd de evoluerende manieren van communiceren met klanten beheersen. Beginnend bij het moederbedrijf, dat de MailUp-businessunit (e-mailmarketing technologie) omvat, volgt de groep een gestaag groeipad, zowel organisch als door overnames: Acumbamail (Spaanse en Latijns-Amerikaanse markten), Agile Telecom (groothandels-sms-markt) en Datatrics (kunstmatige intelligentie). Het merkenportfolio wordt gecompleteerd door BEE, een e-maileditor die in 2017 werd gelanceerd als een aanvullende business line en die al duizenden klanten wereldwijd heeft. Vandaag de dag is Growens een toonaangevende Europese speler op het gebied van Cloud Marketing Technologies; het bedrijf bedient ca. 26.000+ organisaties in 100+ landen. Growens is toegelaten tot de handel op de Euronext Growth Milan (E

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht