Industry Wire

Geplaatst door Yune

Thijs Jaski gaat Yune leiden, oprichter Pablo van den Berg gaat verder ondernemen

Thijs Jaski treedt per 1 april a.s. aan als Managing Director van Yune. Hij vervangt Pablo van den Berg, die opnieuw gaat ondernemen.

Jaski werkt inmiddels ruim vier jaar bij Yune, eerst als Brand Publishing Director en de laatste twee jaar als Managing Partner. Hij was daarvoor werkzaam als Head of Social Media bij ING Nederland.

Van den Berg richtte Yune in 2007 samen met Robert Doggers op. Waar het bureau in de beginjaren de focus legde op videoproductie, breidde het daarna haar diensten uit met content voor digitale kanalen, met een focus op social media. Recent breidde het bureau uit met een gedragswetenschappelijke unit en positionering. Sinds 2017 is Yune onderdeel van Mediabrands, waarna het contentmarketingbureau op succesvolle wijze is geïntegreerd in het mediabureaunetwerk van Mediabrands naast de bureaus UM, Initiative en Reprise.

Yune is als bureau onder meer verantwoordelijk voor de marketing- en social mediacommunicatie van merken zoals Jumbo Supermarkten, Nespresso, ANWB en de Nederlandse Spoorwegen.

Van den Berg: “Ik ben ongelofelijk trots op al het mooie werk dat we de afgelopen jaren hebben gemaakt. We zijn als bureau in staat gebleken om constant actueel te blijven en ons te vormen naar de tijdsgeest en de behoeften vanuit de markt en onze klanten. De afgelopen jaren hebben Thijs en ik met ontzettend veel plezier gewerkt aan het nieuwe hoofdstuk van Yune. Dankzij de herpositionering hebben we in korte tijd nieuwe klanten aan ons bureau verbonden en dito enthousiaste medewerkers.  Ik dank Mediabrands voor de succesvolle integratie en ik geef met veel trots het stokje over aan Thijs.”

Jaski: “Vooropgesteld dank ik Pablo voor het fantastische avontuur dat we hebben doorgemaakt. We hebben Yune samen met veel plezier en passie klaargestoomd voor een prachtige en duurzame toekomst, waarin we social merken menselijker maken over de as van wetenschap en creativiteit. Ik ga met heel vertrouwen dit avontuur aan en geloof erin dat we samen met onze Mediabrands-collega’s impactvol werk blijven maken, zoals Yune de afgelopen 16 jaar heeft gedaan.”

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht