Industry Wire

Geplaatst door Westfield Mall of the Netherlands

Mediabureau Westfield Rise organiseert live event en toont hoe merken campagnes van wereldformaat lanceren

Hoewel Westfield Mall of the Netherlands bekend staat als de grootste shopping & leisure bestemming van de Benelux, is het ook dé plek voor merken om campagnes naar een hoger niveau te tillen. Het vorig jaar opgerichte retail media agency Westfield Rise organiseert op 13 april een event waar experts uit de media-, branding- en merkactivatie industrie vertellen over het belang van een fysieke campagne in een omnichannel wereld. En wie kan dat nu beter dan Westfield? Die met gekwalificeerde data uit 12 landen en 78 shopping malls over de hele wereld precies weet hoe merken onvergetelijke brand experiences en dynamische 360 graden campagnes tot leven brengt in het Westfield-universum.

Leer van merken als Google, Disney en Coca Cola
Met Westfield Rise is er een nieuw tijdperk voor retailmedia en merkactivaties aangebroken. Het mediabureau – dat werkt met merken als Google, SkyShowtime, Universal Pictures, Disney, Samsung, Hema, Coca Cola, L’Oréal en Bacardi – biedt klanten niet alleen merkactivatielocaties tot 600m2, maar ook een digital out of home network, non-digital domination media mogelijkheden en toegang tot een actieve database van loyalty members. Daarnaast kunnen merken bij Westfield Rise ook Europese campagnes lanceren binnen het Westfield Universum.

Het jaarlijks terugkerende event vindt plaats op 13 april en heeft als thema ‘Let us be your playground’. Tijdens deze inspiratiemiddag – gehost door Mark Wijsman met als creatieve spreker Jordi van de Bovenkamp – delen experts unieke voorbeelden van out-of-the-box campagnes, waarmee je als merk de aandacht van het publiek trekt in een wereld vol impulsen.

Raak geïnspireerd door de creatie van innovatieve campagnes en activaties, die de magie van een merk overbrengen op een betrokken publiek, zowel online als offline. Haal met Westfield Rise het potentieel uit je merk door jouw visie met het podium van Westfield te combineren voor meer performance, impact, beleving, creativiteit én inzichten.

Het event vindt plaats op 13 april tussen 15:00 en 18:00 in de bioscoop Kinepolis Leidschendam, gevestigd in Westfield Mall of the Netherlands. Na het officiële programma vindt er een informele netwerkborrel plaats. Je kunt je voor deze gelimiteerde plekken inschrijven via josefien.dekool@westfieldrise.com. Zodra je inschrijving voltooid is, krijg je een bevestiging. Deze bevestiging is je toegangsbewijs.

Over Westfield Rise:
Het in-house mediabureau van URW bestaat uit een internationaal, toegewijd 55-koppig team dat een uitstekende expertise heeft op het gebied van media, brand experience, data en business development. Westfield Rise is actief voor alle URW-centra en werkt als one-stop-shop voor merken en bureaus die op maat gemaakte, innovatieve en impactvolle campagnes willen creëren. Met een van de grootste medianetwerken op het continent, heeft Westfield Rise de beschikking over meer dan 1.700 digitale billboards in Europa en 170 brand experience locaties, evenals de online en offline platforms van URW, datatools en veel meer andere mogelijkheden.

Over Unibail-Rodamco-Westfield
Unibail-Rodamco-Westfield is de grootste internationale ontwikkelaar en exploitant van winkelbestemmingen. Op dit moment bezit de vastgoedonderneming 78 winkelcentra in 12 landen, waar jaarlijks zo’n 1,2 miljard bezoekers shoppen. In Nederland is Unibail-Rodamco-Westfield eigenaar van Westfield Mall of the Netherlands en winkelcentra Stadshart Amstelveen en Stadshart Zoetermeer.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht