Industry Wire

Geplaatst door Springbok

Springbok samen met Adobe voor duurzame tech

Mechelen, 19 april 2023 – Springbok zet verder in op Adobe en is nu officieel Adobe Solution Partner. Het brandtech agency werkt al jaren intensief met de oplossingen van Adobe en heeft Yoeri Conickx als Technology Director aangetrokken om het team te versterken en het partnership naar een hoger niveau te tillen. Volgens Springbok biedt Adobe op dit moment een best-in-class duurzame oplossing aan als digital experience platform (DXP).

Adobe – bekend van de Creative Suite – heeft een DXP-platform dat leidend is in de markt. Yoeri Conickx, Technology Director bij Springbok: “Adobe Experience Cloud, het digital experience platform van Adobe heeft ontzettend veel te bieden. Adobe Experience Manager (AEM), het CMS in hun DXP, is uitstekend en wordt door veel grote merken gebruikt met hoge tevredenheid. Het unieke van de Adobe Experience Cloud is dat het alle dimensies aan elkaar koppelt: van technologie en marketing automation tot contentmanagement. Bij Springbok gebruiken we de oplossingen van Adobe om op elke stap van de customer journey een unieke brand experience te creëren. Dat doen we onder andere voor internationale merken zoals Bridgestone en Daikin.”

Yoeri Conickx werkte eerder bij Emakina Group op internationale klanten en projecten. Springbok heeft hem aangetrokken als Technology Director om de tech teams in België te leiden. Jeroen Huys, Managing Director Springbok België: “Met de gecombineerde kracht van Springbok en onze tech partners realiseren we klantervaringen die levenslange merkbetrokkenheid teweegbrengen. We combineren platforms en bouwen aan tech stacks die merken toekomstbestendig maken. De oplossingen van Adobe zijn daar een belangrijk onderdeel van. Ook heeft Springbok veel ervaring met sustainable webdesign, waarbij we de CO2-uitstoot van websites verminderen. Adobe heeft goede tools om content geoptimaliseerd naar elk platform te brengen en maakt websites duurzamer met groene hosting.”

– EINDE PERSBERICHT –

Over Springbok

Springbok is een internationale branding en tech agency dat marketing voor merken uit de 21ste eeuw opnieuw uitvindt. Het snelgroeiende agency gelooft dat merken de kracht hebben om hun bedrijf en de samenleving positief vorm te geven. Met 400 mensen slaat de organisatie bruggen tussen merkstrategie, creativiteit, data en technologie voor een groeiend aantal nationale en internationale merken zoals Triodos Bank, Bridgestone, Jumbo, Harman, Ethias, Renault en Greenpeace. B Corp agencies Dawn en Make Sense maken ook deel uit van Springbok.

springbokagency.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht