Industry Wire

Geplaatst door TRIANGLE PR

SodaStream kiest TRIANGLE PR voor PR activiteiten in Nederland

Amsterdam, 20 april 2023 – SodaStream, maker van bruiswatertoestellen, heeft in TRIANGLE PR haar nieuwe PR bureau voor de Nederlandse markt gevonden. Zij zijn een langdurige samenwerking aangegaan om de zichtbaarheid en naamsbekendheid van het merk te vergroten en hun positie binnen de categorie te versterken door middel van campagnes en activaties.

De wereldwijde marktleider in de bereiding van bruisende dranken thuis, ziet haar populariteit ook in Nederland toenemen. Om de Nederlandse consument te informeren en inspireren zet SodaStream, onderdeel van PepsiCo, in op het creëren van meer zichtbaarheid. Zo lanceerden zij in maart de campagne ‘Push for better’ die te zien was op tv, social media en andere digitale platforms, en zijn zij op zoek gegaan naar een geschikte PR partner. “Wij hebben voor TRIANGLE PR gekozen, omdat hun ideeën en aanpak perfect aansluiten bij onze plannen. Hun enthousiasme werkt aanstekelijk en we kijken er daarom erg naar uit om samen aan de slag te gaan,” aldus Nadia Imfurayacu, Digital & PR Marketeer bij SodaStream.

TRIANGLE PR is verheugd SodaStream toe te mogen voegen aan hun portfolio. Patricia Bruens, PR manager bij het bureau, zegt: “SodaStream hoort wat ons betreft in elke keuken thuis. Het is makkelijk in gebruik, lekker, veelzijdig, gezond en zorgt er ook nog eens voor dat we veel minder plastic flessen gebruiken. Dat willen we heel Nederland laten weten. Daarom hebben we ontzettend veel zin om onze gepitchte ideeën daadwerkelijk te gaan uitvoeren.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht