Leola de Vries benoemd tot COO van Tomorrowmen™

Groningen, 18-07-2023 – Tomorrowmen™, het toonaangevende Groningse digital marketing agency, kondigt met trots de benoeming aan van Leola de Vries als Chief Operating Officer (COO). Met ingang van 1 juli 2023 zal De Vries de dagelijkse operaties en de kwaliteitsambities van Tomorrowmen™ leiden en verantwoordelijk zijn voor het versterken van de organisatie.
Waardevolle ervaring
Met een indrukwekkend trackrecord in het vakgebied brengt De Vries (36) ruim 10 jaar ervaring in de agency wereld met zich mee. Ze heeft eerder met succes een team van 90 gedreven marketing consultants geleid bij het voormalige Storm Digital, dat later werd overgenomen door Accenture Interactive (later Accenture Song). Haar expertise en pragmatische aanpak voegen waardevolle ervaring toe aan het team van Tomorrowmen™.
In reactie op haar keuze voor Tomorrowmen™, verklaart De Vries: “Ik ben buitengewoon trots om deel uit te maken van dit hechte team. Tomorrowmen™ heeft zich bewezen als een slimme en ambitieuze club met een sterke groei visie en de ambitie om een toonaangevend agency in Nederland te worden. Vanuit mijn nieuwe rol zal ik me inzetten om samen met een ervaren team van digital marketing consultants impact te maken voor onze klanten.”
Grote sprong voorwaarts
Yorick Voorthuijzen, mede-oprichter van Tomorrowmen™, benadrukt het belang van de benoeming: “We opereren in een dynamische markt waarin snelle ontwikkelingen plaatsvinden. De wereld van digitale marketingbureaus consolideert terwijl de vraag naar innovatie in ons vakgebied groeit, aangedreven door opkomende AI-technologieën. Met Leola aan boord halen we een professional binnen met een scherp oog voor marktontwikkelingen en een praktische benadering van de uitdagingen in ons vakgebied. Samen met Leola en ons gedreven team zijn we ervan overtuigd dat we klaar zijn om een grote sprong voorwaarts te maken.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.