
Bosman en React Online maken van zorg een zorg minder

Zorgprofessionals helpen de beste zorg te leveren en cliënten helpen om goed voor zichzelf te zorgen, dat is de missie van Bosman.
Om overzicht te bieden op de laatste medische technologieën en producten had men behoefte aan een kennisplatform. Hier startte de samenwerking met digital agency React Online. Als strategisch partner helpt React Online Bosman van zorg een zorg minder te maken.
In deze video worden alle details van dit proces besproken met Imre Gmelig Meijling (React Online) en Femke Schoormans (Bosman).

Imre Gmelig Meijling
Imre Gmelig Meijling is CEO van React Online. Hij heeft veel ervaring met digital business en gaf leiding aan teams bij diverse bureaus waaronder Clockwork en Ordina. Met een sterke focus op customer experience, onlinemarketing en digitale strategie, helpt hij klanten zoals Philips, Slachtofferhulp Nederland en Bosman met hun digitale ambities. Hij was betrokken bij de digitale transformatie van Havenbedrijf Rotterdam en won met LimoenGroen de Dutch Interactive Award voor de website van Eva Jinek. Imre is lid van de board of directors van de Drupal Association, de internationale organisatie achter het open source CMS Drupal. Hij gelooft in de kracht van samenwerken en staat voor de bescherming van data ownership.

Femke Schoormans
Femke heeft 25 jaar ervaring in marketing en communicatie. Ze deed ervaring op in zowel direct marketing als de verzekeringswereld, in rollen als senior marketeer, campagne lead zorgcampagne en team lead fact based marketing. Sinds 2022 is ze Manager Marketing & Communicatie bij Bosman & MediReva, waar ze twee sterke merken met aansprekende proposities positioneert door middel van fact based marketing. Ze bouwt aan 1 marcom-afdeling voor beide merken. Femke is gefascineerd door (onbewuste) klantbeleving, neuromarketing en de kracht van data.

Oliver de Leeuw
Oliver is een allround online communicatieprofessional. Hij denkt, werkt en handelt in de breedte: van het meedenken over creatieve concepten voor video’s met de minister-president tot het draaien van gerichte social media advertentiecampagnes. Hij werkt net zo graag achter de schermen als op een podium. Oliver is een host voor Emerce TV.
Over de collection

De agency cases van maart
Nieuwe insights
[Podcast] Doorzetters met Benji Beesemer: ‘Alles was klaar en toen viel de fabriek stil’‘Brave creativity’ maakt merken sterkerVijf veelgemaakte fouten bij de automatisering van e-mailmarketingVan klik tot klant: e-mail blijft onmisbaar kanaalHoe duurzaamheid je organisatie laat groeien én besparenGerelateerde artikelen


Hoe je als merk anno 2025 aan de directe relatie met de consument bouwt

Franchise, rebranding én migratie tegelijk: hoe Onlineverf de sprong aandurfde
