Binnen B2B valt er een wereld te winnen op het gebied van Customer Experience

Gasten: Marl van Kessel Host: Marl van Kessel
Binnen B2B valt er een wereld te winnen op het gebied van Customer Experience

Klanten verwachten tegenwoordig ook binnen B2B een pro-actieve digitale klantreis.

Recentelijk heeft KPN haar B2B customerserviceorganisatie getransformeerd naar een ‘digital first service’-organisatie. Het bedrijf zet vol in op een pro-actieve relatie met zakelijke klanten waarbij medewerkers worden ondersteund door technologie en persoonlijk het verschil maken door toegevoegde waarde te bieden met business impact.

Waar zijn kansen om structureel te verbeteren? Welke klantkanalen maken onderdeel van de digital customer journey? Welke rol spelen AI en technologie? Wat betekent dit voor de huidige en toekomstige competenties van medewerkers? Dit en meer komt aan bod in deze videosessie.


Gast
Marl van Kessel
Vice President Customer Experience LCE, KPN

Marl is als VP Customer Experience LCE verantwoordelijk voor de afdeling customer service. Ze heeft ervaring in Online, service desk, CSM, Competence Center, CSI, Problem management, Data/Digital en Customer Centricity.


Host
Ronald ter Voert
Host, Emerce

Ronald is adviseur, moderator en producent op het gebied van (digitale) media, marcom & innovatie voor uiteenlopende opdrachtgevers. Van startups, scale-ups tot de grotere bedrijven en instellingen. Tevens is hij als jurylid verbonden aan een aantal gerenommeerde vakprijzen. Eerder was hij onder meer hoofdredacteur bij Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS en Fremantle. Ronald produceert en presenteert het wekelijkse radio-podcast-vodcastprogramma ‘Tech & Innovatie’ op EASY FM en diverse populaire audio- en videoplatformen.


Over de collection

Customer Experience 2024

Aan welke knoppen kun je het beste draaien binnen de organisatie om de klantervaring van de klant verder te verbeteren? Hoe optimaliseer je de klantervaring met AI? En welke platforms kun je het beste gebruiken? Deze collectie gaat over alle interacties die klanten hebben in de customer journey.
9 video's
12 sprekers

Gerelateerde artikelen