
Binnen B2B valt er een wereld te winnen op het gebied van Customer Experience

Voor deze content heb je een Emerce account nodig. Meld je gratis aan om verder te lezen.
- Toegang tot nieuws & video's
- Nieuwsbrieven
- Reageren op artikelen
- Onbeperkt whitepapers downloaden
Klanten verwachten tegenwoordig ook binnen B2B een pro-actieve digitale klantreis.
Recentelijk heeft KPN haar B2B customerserviceorganisatie getransformeerd naar een ‘digital first service’-organisatie. Het bedrijf zet vol in op een pro-actieve relatie met zakelijke klanten waarbij medewerkers worden ondersteund door technologie en persoonlijk het verschil maken door toegevoegde waarde te bieden met business impact.
Waar zijn kansen om structureel te verbeteren? Welke klantkanalen maken onderdeel van de digital customer journey? Welke rol spelen AI en technologie? Wat betekent dit voor de huidige en toekomstige competenties van medewerkers? Dit en meer komt aan bod in deze videosessie.

Marl van Kessel
Marl is als VP Customer Experience LCE verantwoordelijk voor de afdeling customer service. Ze heeft ervaring in Online, service desk, CSM, Competence Center, CSI, Problem management, Data/Digital en Customer Centricity.

Ronald ter Voert
Ronald is adviseur, moderator en producent op het gebied van (digitale) media, marcom & innovatie voor uiteenlopende opdrachtgevers. Van startups, scale-ups tot de grotere bedrijven en instellingen. Tevens is hij als jurylid verbonden aan een aantal gerenommeerde vakprijzen. Eerder was hij onder meer hoofdredacteur bij Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS en Fremantle. Ronald produceert en presenteert het wekelijkse radio-podcast-vodcastprogramma ‘Tech & Innovatie’ op EASY FM en diverse populaire audio- en videoplatformen.
Over de collection

De toekomst van CX
Nieuwe insights
Merk en webshop strak in de lak gezetAI en contentcreatie: transparantie en aansprakelijkheid bij reclame op sociale media[Podcast] Doorzetters met Stephen Emmer: ‘Plots hoorde ik niks meer aan mijn linkerkant’Zo val je op in e-commerce met Branded Shelves op bolVan proof-of-concept naar echte impact: Agentic AI valt of staat met dataGerelateerde artikelen


AI Search: zo blijf je als merk zichtbaar

Waarom e-mail onmisbaar blijft in het AI-tijdperk
