Industry Wire

Geplaatst door De Reclamefabriek

De Reclamefabriek viert 15-jarig jubileum met oog op verdere innovatie en groei

De Reclamefabriek, opgericht in 2009 tijdens de economische crisis, viert vandaag haar 15-jarig jubileum. In een tijd waarin banken omvielen en de werkloosheid toenam, geloofden wij dat tijden van crisis ook nieuwe kansen bieden. Als antwoord hierop werd ‘De Reclamefabriek. Opgericht met een propositie waarin ‘sneller, pragmatischer en beter’ het motto werd. Dit motto vormt nog steeds de kern van het bureau.

Marieke de Koning en Erik van de Kleut, beide Managing Partner bij De Reclamefabriek, blikken terug op de afgelopen 15 jaar: “Onze pragmatische benadering en onophoudelijke inzet voor innovatie hebben ons geholpen om uit te groeien tot een middelgroot bureau met een unieke signatuur. Van (digitale) folders en online activaties tot 360-graden campagnes en onze lancering van eigen softwareproducten zoals Smart Content Manager en Smart Content Creator, we hebben altijd gestreefd naar oplossingen die bijdragen aan ons motto ‘sneller, pragmatischer en beter’.”

De kern van het succes van De Reclamefabriek ligt in haar team, liefdevol ‘fabriekers’ genoemd. Hun creativiteit, inzet en saamhorigheid hebben een essentiële rol gespeeld in het behalen van deze mijlpaal. Erik van de Kleut benadrukt: “Het harde werk en de toewijding van ons team maken De Reclamefabriek tot wat het vandaag is. Samen hebben we een plek gecreëerd waar we elke dag met heel veel plezier werken.”

Daarnaast is het bureau dankbaar voor de langdurige samenwerking met haar klanten en partners, waaronder grote namen als ALDI, bol., Praxis, Makro, Bauhaus, RAI Amsterdam, Subway, Lampidee, Quantore en JustLease. “Dankzij hun vertrouwen en samenwerking worden we elke dag uitgedaagd om het beste uit onszelf te halen,” aldus Marieke de Koning.

Terugkijkend op de afgelopen 15 jaar, erkennen beide partners dat de weg naar groei gepaard ging met hoogte- en dieptepunten. Toch heeft het geloof in het team en de sterke propositie van De Reclamefabriek die in deze bewogen tijden meer dan relevant blijft, altijd overheerst. Met optimisme en vastberadenheid kijkt het bureau naar de toekomst. “Wij zien uit naar de komende jaren vol innovatie, creativiteit en groei,” besluiten Erik van de Kleut en Marieke de Koning.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht