Industry Wire

Geplaatst door Clarity Commerce

Kantoor Clarity Commerce Solutions verhuist naar Amersfoort

Om de Nederlandse klanten, zoals C1000, Bakker Bart, Dolfinarium, Dienst Binnenwaterbeheer Amsterdam en Walibi World een directe service en ondersteuning te kunnen bieden, opereert Clarity vanaf 1 oktober vanuit het nieuwe kantoor op bedrijventerrein ‘De Hoef’ in Amersfoort. De Hoef staat bekend als een zakelijke omgeving met diverse beursgenoteerde IT bedrijven, financiële specialisten en ligt centraal tussen goede directe treinverbindingen van en naar Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Zwolle.

Michel de Beer, General Manager EMEA bij Clarity Commerce Solutions: “Groei is voor Clarity duidelijk een van de belangrijke speerpunten, zowel in Nederland als in andere Europese landen. Zo opende Clarity gisteren een kantoor in de Deense hoofdstad Kopenhagen ter ondersteuning van de activiteiten voor partners en klanten in de Nordics. Ons nieuwe kantoor in Amersfoort bevat voldoende ruimte om de komende tijd te blijven groeien. Clarity zal zich nadrukkelijk blijven profileren binnen de Hospitality en Themed Entertainment markt (zoals pretparken).”

De adresgegevens van het nieuwe kantoor van Clarity Commerce Solutions:
Business Park ‘De Hoef’
Hardwareweg 4
3821 BM Amersfoort

Over Clarity Commerce
De software van Clarity helpt retail-, leisure- en entertainment bedrijven bij het binnenhalen en behouden van klanten. Door transacties efficiënter te verwerken en op te sporen worden problemen, zoals lange wachtrijen, trage klantenservice, het ontbreken van betrouwbare informatie en een slechte coördinatie van de verkoopkanalen, efficiënt opgelost.
Clarity ontwikkelt vernieuwende, frisse oplossingen voor zakelijke problemen, door haar expertise vanuit andere sectoren in te zetten. Dit biedt organisaties de middelen die zij nodig hebben om meer informatie te vergaren over en van hun klanten, een meer gecontroleerde bedrijfsvoering te voeren en de winst te vergroten. Clarity is opgericht in 1993 en het hoofdkantoor is gevestigd in Basingstoke, UK. De organisatie heeft klanten uit 19 verschillende landen, waaronder C1000, Bakker Bart, het Dolfinarium, de Dienst Binnenwaterbeheer Amsterdam en Walibi World in Nederland; Woolworths uit Zuid-Afrika; Coop Supermarkten uit Scandinavië; John Lewis en Coop Anglia uit Groot-Brittannië en Superdrug uit Canada. Voor meer informatie over Clarity: www.claritycommerce.com

Voor redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen tel: +31 (0)55 3663034, e-mail: gerline@influx-pr.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht