Adobe GenStudio for Performance Marketing versnelt marketingcampagnes met generatieve AI

Amsterdam, 14 oktober 2024 – Adobe introduceert GenStudio for Performance Marketing binnen Adobe GenStudio. De nieuwe generatieve AI-tool stelt bedrijven in staat om sneller internationale reclame- en marketingcampagnes op te zetten. De tool pakt een van de grootste uitdagingen van bedrijven aan: de groeiende vraag naar gepersonaliseerde, merkgerichte en effectieve content, verspreid over diverse online kanalen en regio’s. Bijna twee derde van de marketeers* verwacht dat de vraag naar content in 2026 zal vervijfvoudigen doordat consumenten dynamische en gepersonaliseerde klantervaringen willen. “Het succes van internationale campagnes hangt af van de samenwerking tussen marketing- en creatieve teams. De generatieve AI-gedreven workflows van Adobe elimineren omslachtige en inefficiënte processen”, zegt Varun Parmar, General Manager van Adobe GenStudio. “Met Adobe GenStudio for Performance Marketing kunnen creatieve teams zich richten op het leveren van gedetailleerde ontwerpen die een merk versterken, terwijl marketingteams zich focussen op het creëren van contentvariaties voor klantbetrokkenheid, personalisatie en conversie. GenStudio for Performance Marketing |
|
*Onderzoek van Adobe onder 2.841 marketeers wereldwijd waaronder de Verenigde Staten, Australië, Frankrijk, Duitsland, India, Japan en het Verenigd Koninkrijk. Het onderzoek is uitgevoerd van 27 februari tot 7 maart 2024. |
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.