Industry Wire

Geplaatst door Hearts & Science (Omnicom Media Group)

Save the Children kiest Hearts & Science (Omnicom Media Group) als nieuwe mediabureau

Save the Children Nederland heeft Hearts & Science (Omnicom Media Group) geselecteerd als hun nieuwe strategische media- en datapartner. Met deze samenwerking zet de organisatie een belangrijke stap in het versterken van haar merk en het optimaliseren van fondsenwerving, zodat nog meer kinderen wereldwijd geholpen kunnen worden.

Save the Children staat aan de vooravond van een nieuwe fase en zocht een mediapartner die niet alleen bewustwording en donaties vergroot, maar ook maximale impact en efficiëntie behaalt. Na een uitgebreid pitchtraject, waarin vijf bureaus hun strategie presenteerden, viel de keuze op Hearts & Science. Het team en hun unieke aanpak, waarin merkopbouw, performance en data slim samenkomen, gaf de doorslag.

“We zochten een partner die met ons meedenkt over wat we op de korte en langere termijn nodig hebben en hoe we meer kunnen bereiken met de middelen die we hebben. Voor ons was het ook belangrijk dat de kennis en ervaring die we in house hebben goed wordt aangevuld en versterkt, zodat we blijven leren en innoveren in een ware samenwerking. Vanaf de eerste ontmoeting voelden we ons serieus genomen, begrepen maar ook uitgedaagd.” aldus Sarah Clifton, Save the Children.

De eerste grote gezamenlijke merkcampagne wordt later dit jaar gelanceerd.

” We zijn ontzettend trots op deze samenwerking. Dit is meer dan een partnership, het is een kans om samen ècht het verschil te maken. Door de juiste mix van strategie, innovatieve mediakeuzes en een datagedreven aanpak helpen we Save the Children meer mensen te bereiken, meer donateurs te werven en daarmee het belangrijkste: nóg meer kinderen een betere toekomst te bieden.” zegt Irene de Vos, Hearts & Science.

Save the Children is de grootste onafhankelijke kinderrechtenorganisatie ter wereld. Wij geven kinderen een gezonde start en de kans om te leren. En we beschermen kinderen tegen misbruik, verwaarlozing en uitbuiting. Hoe ze dat doen? Met wereldwijd ruim 23.000 medewerkers zetten wij ons in meer dan 110 landen in voor kinderen. Wij reageren op noodsituaties, realiseren duurzame ontwikkeling en zorgen dat de stem van kinderen wordt gehoord. We zijn overal waar kinderen ons nodig hebben. Ook op de moeilijkst bereikbare plekken.

Hearts & Science is een mediabureau binnen Omnicom Media Group. Wij helpen merken groeien met media die raakt, beweegt en het verschil maakt. Onze kracht zit in het combineren van data, technologie en scherpe strategie. Zo bouwen we merken en versnellen we performance in één geïntegreerde aanpak. Met lef, energie en maatwerk creëren we dagelijks impact en resultaten voor onze klanten.

Einde bericht

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht