-

‘Accelerate ambitions!’

‘Survival of the fastest’ is cruciaal in deze snel veranderende digitale wereld. Full service digitaal bureau NOBEARS faciliteert hier al jaren in: vanuit strategie en – zeker sinds de overname van Bitfactory – vanuit technologie.

Pragmatisch en ondernemend, zo omschrijft CEO Rens van Geel full service digitaal bureau NOBEARS. “We hebben de afgelopen jaren onze bedrijfsstrategie verfijnd en richten ons vanuit de pay-off ‘Accelerate ambitions’ op een strategisch partnerschap voor bedrijven op het gebied van customer experience.” In een multidisciplinaire aanpak hanteert NOBEARS een mix van merk en content tot en met techniek en marketing. Van Geel: “We helpen ambitieuze bedrijven met groeien en versnellen. Dit resoneert in de markt: we worden steeds vaker gevonden als partner.”

Bedrijven aanhaken

Vanuit de ambitie om als strategische groeipartner de hele customer journey te bedienen, groeit NOBEARS zelf: in aantal expertises en in de omvang en kwaliteit van elke expertise. “In dit kader willen we graag bedrijven aanhaken die iets toevoegen aan dat customer-experiencedomein”, vertelt Van Geel.

Voor oprichter Johannes Hartman van het Rotterdamse Bitfactory was dat begin dit jaar reden om de krachten te bundelen met NOBEARS. De bureaus kennen elkaar al langer, hebben deels een vergelijkbaar portfolio en waarderen elkaars sterke punten. Hartman: “Ons bureau is meer technisch gedreven. De strategische kant is waar NOBEARS ons goed aanvult, en vice versa.”

Extra slagkracht

Van Geel en Hartman verwachten hun respectievelijke klantgroepen samen beter te bedienen in een end-to-end customer experience. De extra slagkracht maakt het ook mogelijk om grotere bedrijven te ondersteunen én meer te investeren in broodnodige innovatie. “We zien, zeker bij AI, dat bedrijven moeilijk tot waardecreatie komen”, schetst Van Geel. “Zowel NOBEARS als Bitfactory weet deze waarde voor klanten op diverse vlakken al te creëren: van proofs of concept voor businessmodellen tot slimme productie van kwaliteitscontent. We rollen nu met een gezamenlijke AI Taskforce steeds beter marktgerichte AI-oplossingen uit.”

Groeikansen

Wat gaat er nog gebeuren? Van Geel licht een tipje van de sluier op. “NOBEARS ontwikkelt kernproposities, zoals home & living, foodservice en de franchisemarkt. Binnen deze domeinen hebben we veel expertise en vaardigheden aan commerciële en marketingkant. We zien nu groeikansen richting techniek en integratie: de IT-kant van digitale transformatie. Dit past bij het DNA van Bitfactory en is een heel logische uitbreiding voor NOBEARS Group.”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond