Morten is Chief Product & Innovation Officer (CPIO) bij Bluestone PIM. Naast zijn rol bij Bluestone PIM heeft Morten verschillende leiderschapsrollen vervuld binnen de MACH Alliance, waaronder als hoofd van de Technology Council en momenteel als voorzitter van het Admissions Panel. Bij Bluestone PIM leidt Morten productinnovatie voor een Noordse techorganisatie met wereldwijde impact, die sinds de oprichting in 2016 het Product Information Management (PIM)-landschap heeft veranderd.
How Composable Commerce and AI Are Changing the Future of B2B
Gasten: Morten Næss, David Barth, Michael van Tellingen
Gasten: Morten Næss, David Barth, Michael van Tellingen
De grens tussen B2B en B2C vervaagt steeds verder. Technologie, AI en composable commerce spelen hierin een belangrijke rol. In dit panel bespreken experts van Evolve, Bluestone PIM en Algolia hoe B2B zich ontwikkelt, welke rol composable platforms spelen en welke nieuwe kansen dit biedt voor businessmodellen.

Gast
David Barth
Senior Director Global ISV partnerships, Algolia
David is a Sr. Director of Alliances at Algolia, the leading end-to-end AI Search & Discovery API for websites and mobile apps. Algolia has more than 18,000 customers serving millions of users every month at a run rate of 1.7 Trillion annual searches. In his role David is managing Algolia’s Technology Partner Ecosystem and leads Algolia’s relations with the MACH Alliance. Prior to Algolia David held Alliance and Sales positions on 3 continents at MicroStrategy, Oracle, BEA Systems and other technology companies in a 20+ year customer and partner-facing career.

Gast
Michael van Tellingen
R&D Director, Evolve by Lab Digital
Michael van Tellingen is a technology leader with 20 years of experience in developing digital products, culminating in the Evolve platform. Evolve is the foundational product for composable eCommerce platforms. Evolve drastically simplifies the re-platforming effort and sets businesses up for long term innovation. Evolve already powers 50 production sites with >2b yearly revenue.
Over de collection

Actuele ontwikkelingen in B2B-commerce
De transformatie van B2B naar een digital business is onmiskenbaar op stoom. Hoe verandert dit je blik op je processen, technologieën en je team? En wat is je volgende stap? Krijg een diepgaande update van de actuele strategische uitdagingen en ontwikkelingen.
4 video's
7 sprekers
Nieuwe insights
Van contentchaos naar contenthelderheid: zo schaal je relevantie met de Content Value ChainDe succesformule achter de groei van Knivesandtools[Podcast] Saskia Lensink: “We bouwen een taalmodel dat wél aan onze waarden voldoet”Van merkbekendheid naar algoritmisch vertrouwen: hoe AI de klantreis verandertPrijsoptimalisatie met AI: van trage spreadsheet naar strategische prijsdynamiekGerelateerde artikelen

Marketing
8 okt 2025
33,1K
Hoe Vertex AI datasilo’s doorbreekt en marketing voorspelbaar maakt
In vrijwel elke sector, van mobiliteit tot e-commerce en telecom, worstelen organisaties met dezelfde uitdaging: klantdata is versnipperd over talloze systemen. CRM, marketing automation, werkplaatssoftware, loyaltyprogramma’s, financiële systemen... zolang...

B2B Digital
25 sep 2025
1.0k
10,000 orders, 1 shift: How Ravensburger freed up sales time
What do puzzles have to do with digital sales transformation? A lot, actually. Join Ravensburger and Arno Ham (product evangelist

B2B Digital
25 sep 2025
1.1k
B2B growth the B2C way: Zeeman’s blueprint for digital success
What can B2B learn from B2C? In this session, Alex Bloemendal, eCommerce Manager at Zeeman, shares how the company applied

B2B Digital
25 sep 2025
1.1k
Van prompt tot persoonlijkheid: echt schrijven met ChatGPT
Laat AI voor je schrijven, zonder onpersoonlijk te worden. Veel AI-gegenereerde content klinkt vlak, generiek en mist aansluiting bij de
