Full Service E-commerce Summit 2010: De kortste weg naar full-service e-commerce succes.

Het aantal nieuw geopende webshops groeit nog steeds en bestaande online winkels zien een sterke volumegroei. De afweging die daarnaast door aanbieders veelal gemaakt wordt is: e-commerce-activiteiten uitbesteden of zelf oppakken. Het opzetten van een volledige e-commerce-operatie is een specialistische klus, waarbij de juiste kennis, resources en fysieke infrastructuur aanwezig moet zijn. Om organisaties een aantal handvatten te bieden organiseren full service internetbureau Strawberries en hybris, leverancier van multi-channel communicatie- en e-commerce-software, op 15 april een full service e-commerce seminar. Tijdens deze bijeenkomst worden alle facetten behandeld die nodig zijn voor het opzetten van een zogenoemde full service e-commerce-operatie.
Steeds meer partijen die minder of geen ervaring hebben met het direct afhandelen van transacties met consumenten besluiten hun gehele e-business operatie uit te besteden. Dit geldt zowel voor de ontwikkeling van de webshop als warehousing en het uitleveren van goederen aan consumenten en klanten. Tijdens het seminar wordt uiteengelegd hoe dit in zijn werk gaat, welke activiteiten zelf gedaan kunnen worden en wat kan worden uitbesteed.
Andere onderwerpen die worden besproken zijn: de keuze voor een e-business-platform, het uitbesteden van logistieke afhandelingen en de omgang met klantenservice. Daarnaast mogen bezoekers meekijken in de webshop van V&D en behandelt Thuiswinkel.org de laatste ontwikkelingen op het gebied van e-commerce.
Strawberries en hybris verwelkomen u graag op 15 april.
Datum: 15 april, 2010
Tijd: 12.30 – 17.00 uur met aansluitend een netwerkborrel
Locatie: Lichtfabriek, in Haarlem www.lichtfabriek.nl
Deelnemers: Strawberries, hybris, Katoen Natie, Thuiswinkel.org en V&D
Aanmelden: www.fse-summit.com/aanmelden
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.