Industry Wire

Geplaatst door Roompot

Roompot Vakanties wint prijzen voor digitale campagne

Kamperland, 27 november 2015 – Roompot Vakanties en haar digitale bureau OMCollective hebben in Gent twee gouden onderscheidingen gewonnen bij de Digital Marketing Awards. De prijzen werden ontvangen voor ‘Most performing campaign for the travel scene’ en ‘Best performing campaign’.

De Digital Marketing Awards werden donderdagavond in Gent voor het eerst uitgereikt door Bloovi, een groot platform voor de digitale sector. Op het prestigieuze evenement werd in achttien verschillende categorieën brons, zilver of goud uitgereikt aan digitale marketeers en bedrijven die voldeden aan een aantal opgelegde criteria. Daarnaast reikte de jury nog vier bijkomende juryprijzen uit voor opmerkelijke geleverde prestaties. Voorafgaand werden meer dan 100 cases onder de loep genomen en gejureerd door ervaren digitale rotten in het vak.

Roompot Vakanties en OMCollective haalden goud binnen in de categorie ‘Most performing campaign for the travel scene’ met een sterke case, waarbij de duidelijke doelstelling was om een omzetstijging van 35 procent te realiseren. Die doelstelling werd al ruim behaald in de eerste twee kwartalen van dit jaar door een omnichannelaanpak. Daarnaast kregen Roompot en haar bureau ook nog de prijs voor ‘Best performing campaign’.

Over Roompot Vakanties
Roompot Vakanties is de grootste aanbieder van vakantieparken in Nederland. Roompot is actief in het management en de exploitatie van bungalowparken en campings in vooral Nederland, Duitsland, België en Frankrijk. Het hoofdkantoor bevindt zich in het Zeeuwse Kamperland. Ruim 1,5 miljoen mensen bezochten vorig jaar een Roompot-park, het aantal overnachtingen was bijna 10 miljoen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht