Nederlands bureau ContentToday helpt bedrijven met vinden influencers

Een nieuw Nederlands bureau ContentToday wil bedrijven helpen met het vinden met (social) influencers, bijvoorbeeld bloggers met aanzien.
ContentToday lanceert een platform met zowel traditionele contentmakers als de nieuwe generatie social influencers. In totaal zijn dat er 150: naast journalisten, redacteuren en documentairemakers ook bloggers, vloggers en Instagrammers.
Per opdracht worden door ContentToday de juiste specialisten op het gebied van tekst, beeld, geluid en video uit het netwerk aangehaakt. Deze teams creëren strategieën, content en multiplatform formats voor (online) magazines, websites, tv-programma’s, radio, online campagnes en social media.
ContentToday werkt inmiddels voor KWF Kankerbestrijding en a.s.r. vastgoed.
Op de foto initiatiefnemer Martijn Sierhuis.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
1 Reacties
christina - Bronwasser Woman
wij willen onderzoeken of wij het beter kunnen doen en de winkel bekender maken door op social media zoals FB en Instagram met de juiste influencers in contact te komen.