Brand New Live versterkt directie met aanstellen Mathieu Grob

Mathieu Grob (44) is per 4 januari toegetreden tot de directie van Brand New Live als Director of Strategy and Creation. In de afgelopen vier en een half jaar werkte hij als Managing Partner/Creative Director bij communicatiebureau Zeitgeist voor o.a. Sanoma, Booking.com, Hogeschool InHolland en Stage Entertainment. Mathieu werkte eerder samen met directieleden Chris Havinga en Marc Hofstede bij The Entertainment Group en in 2009 heeft hij mede aan de basis gestaan van Brand New Live.
Mathieu Grob: “Nu ik na vier en een half jaar terugkeer op ‘het nest’ staat er een volledig nieuw Brand New Live. De ambitie van het entertainment marketingbureau was altijd al groot, maar op basis van de groeidoelstellingen en vernieuwde bureaupropositie wist ik direct dat ik hiervan deel wilde uitmaken!”
Chris Havinga: “De komst van Mathieu is van groot belang voor Brand New Live, omdat onze klanten steeds meer strategische vraagstukken bij ons neerleggen. Daarnaast zal Mathieu onze creatie-afdeling aansturen. Om onze bureaupropositie helderder te maken, starten wij op 22 januari met een grootse rebranding.”
Naast Mathieu Grob heeft Brand New Live ook Pien Meier Mattern aangetrokken als Project Manager. Zij komt van de 538 Groep, waar zij als Uitvoerend Producent Events verantwoordelijk was voor alle B2B events en Signature Events zoals 538 Koningsdag en 538 JingleBall.
Brand New Live
Brand New Live is hét entertainment marketingbureau in Hilversum. Met ons team van specialisten op het gebied van strategie, marketing, creatie en productie creëren we merkenfans. Wij zijn bruggenbouwers tussen merk en entertainment, want als geen ander weten we dat deze elkaar versterken. Zelf vatten we ons werk samen in vijf disciplines waarmee we die ambitie waar maken: Marketing & Strategie, Events, Merkactivaties, Sponsoring en Artists & Brands. Snelheid en kwaliteit kenmerken daarin onze gepassioneerde en creatieve manier van werken. Voor meer informatie: www.brandnewlive.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.