Fisherman’s Friend in zee met Partout d.n.a. en Fama Volat

Fisherman’s Friend gaat na een korte selectieprocedure de samenwerking aan met het Eindhovense bureau Partout digital native agency. Partout d.n.a. kwam op de shortlist, doordat Fisherman’s Friend bekend was met het werk dat het bureau verzorgt voor Autodrop. Vanaf 1 april gaat de samenwerking van start in de vorm van verschillende projecten.
Naast het uitrollen van een digitaal sampling concept dat campagnematig ingezet gaat worden, zal Partout zich ook buigen over de content creatie op social media. Om het digitale concept sterk neer te zetten, maakt Partout gebruik van de expertise van Fama Volat op het gebied van creatieve copywriting.
“Door deze nieuwe, kwalitatieve manier van sampling hopen wij nieuwe gebruikers aan te trekken en veel te leren over de huidige Fisherman’s Friend gebruiker”, aldus Mirjam Hectors, product manager Fisherman’s Friend.
“Een uitgedeeld sample is geen eindpunt maar juist het startpunt van een relatie tussen consument en merk. Met social sampling controleren we waar samples terecht komen via gerichte targetting en zorgen we ervoor dat samples vervolgens door vrienden aan elkaar uitgedeeld worden. De communicatie verandert hierdoor van B2C naar C2C en is daardoor kwalitatief en persoonlijk. Je bent toch geneigd meer aan te nemen van iemand die je kent. Letterlijk en figuurlijk”, zegt Jeroen Valkenburg, digital strateeg bij Partout d.n.a.
Ga voor meer informatie over Partout naar: www.partout.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.