Industry Wire

Geplaatst door Reviva

Reviva Groep introduceert persoonlijke video’s in de communicatie met de klanten van KPN

Met Personalized Video van Reviva Groep wordt de relevantie en aandacht van de consument voor serviceboodschappen voor KPN klanten vergroot.

Reviva Groep heeft een online mediatechnologie ontwikkeld die een persoonlijke videoboodschap maakt op basis van klant- en ordergegevens. Personalized Video van Reviva Groep onderscheidt zich door het gebruik van variabelen zoals gepersonaliseerde voice-over in meerdere talen, gepersonaliseerde scenario’s, muziek, en afbeeldingen. Alle gegevens zijn relevant en van toepassing op de klant.

Het real-time genereren van de videoboodschap op maat leent zich uitstekend voor e-commerce processen waarin timing en snelheid belangrijk is.

Alle KPN klanten die een mobiel abonnement bestellen krijgen een gepersonaliseerde video die de bestelling bevestigd, de leverdatum en tijd bevestigen en uitleg geeft over de details van hun levering. De klantervaring wordt hiermee sterk verbeterd doordat klanten geen e-mails meer ontvangen met geschreven uitleg over de levering, maar een unieke video die alle voor de klant relevante details snel en duidelijk uitlegt.

Over Reviva Groep

Reviva Groep bestaat sinds 1995 en zorgt voor de beste online ervaring en een uitmuntende last-mile namens haar opdrachtgevers. Met IT collega’s in meerdere landen en een excellent distributienetwerk staat de ontwikkeling nooit stil. Reviva groep vertaalt iedere doelstelling in verkoop of service op afstand naar een efficiënte en klantvriendelijke aanpak voor haar opdrachtgevers. Van de klantwens tot en met de last-mile zorgt Reviva Groep voor de regie over de klantreis en accountability voor het resultaat.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht