Amazon begint Europese uitrol van zijn Temu-kloon
Twee tientjes per product, nooit meer. Dat is de belofte die Amazon aan Engelse shoppers doe bij zijn nieuwe koopjeshoek Haul. Daarmee gaat het de concurrentie aan met Temu.
Twee tientjes per product, nooit meer. Dat is de belofte die Amazon aan Engelse shoppers doe bij zijn nieuwe koopjeshoek Haul. Daarmee gaat het de concurrentie aan met Temu.
Al is Amazon een webwinkel, het zijn niet de retailactiviten die het hardst groeien. In tegendeel. E-commerce groeit slechts 5 procent. Advertising en AWS daarentegen groeiden dit kwartaal met...
De concurrentie voor SpaceX’ Starlink uit de hoek van Amazon komt gestaag op gang nu Amazon zijn eigen breedbandsatelieten heeft gelanceerd.
Chinese online verkopers moeten kiezen: óf ze verhogen de prijzen die ze op Amazon en Temu rekenen óf ze stoppen in de VS. Europa wordt dan de alternatieve markt.
Amazon brengt zijn Temu-concurrent Haul, een lowcost winkel voor Chinese handelaren, later dit jaar in Europa uit.
Weer een product erbij waarmee Amazon Google naar de kroon steekt in de VS: een reclameformat waarmee een adverteerder klanten naar zijn webshop lokt, direct vanuit de zoekresultaten op...
Een kleine tien procent van Amazons kwartaalomzet komt uit het exploiteren van reclameruimte op zijn sites en apps. Nog maar veertig procent haalt het concern uit het inkopen en...
Amazon Marketing Cloud staat open voor adverteerders die enkel gebruik maken van Amazon Sponsored Ads. Dit opent de deur naar betere optimalisatiekansen.
Volgens een bericht van vermogensbeheerder Bernstein is het punt bereikt dat Temu meer bezoekers heeft dan Amazon.
Webwinkels kunnen bezoekers aan hun sites binnenkort met contextueel relevante reclames wijzen op andere interessante items in het assortiment.
Klanten van Amazon in Duitsland krijgen er een nieuwe bezorgoptie bij voor hun pakketjes: langzaam maar ook goedkoper.
Amazon is volgens statistiekuitgever ECDB groter in Nederland dan Coolblue.