Meer Artikelen

Premium

Helft dagelijkse digitale omzet Die Welt via iPad

De Duitse kwaliteitskrant Die Welt genereert dagelijks de helft van zijn digitale omzet via klanten die de krant op de iPad lezen.

Axel Springer: digitale groei houdt aan

Het Duitse uitgeefbedrijf Axel Springer boekt tientallen procenten groei in het digitale domein. Inmiddels is bijna een derde van de verkopen afkomstig uit binnen- en buitenlandse online activiteiten.

Uitgeverij Axel Springer: 30 procent omzet uit Digitaal

Axel Springer ziet wordt als uitgever steeds minder afhankelijk van verdiensten met traditionele papieren media. De digitale omzet zorgt inmiddels voor bijna dertig procent van de omzet.

Digitale omzet Axel Springer stijgt 51 procent

De Duitse uitgeverij Axel Springer zag afgelopen kwartaal de omzet uit digitale activiteiten met 51 stijgen. Inmiddels is een kwart van de verkopen afkomstig uit digitale handel. Met gerichte overname van internet- en technologiebedrijven verstevigt het zijn online fundamenten.

Axel Springer investeert in CMS-leverancier

De Duitse uitgever Axel Springer neemt een minderheidsbelang in Interred, een bedrijf dat redactiesystemen levert voor digitaal uitgeven.

Premium

Digitale omzet Axel Springer groeit 63 procent

Een van Europa’s grootste krantenuitgevers lijkt met succes de overstap naar digitaal uitgeven te maken. Bijna een kwart van de omzet van de Duitse uitgeverij Axel Springer is ondertussen afkomstig uit digitale activiteiten.

Premium

‘E-paper al spoedig goedkoper dan krantenpapier’

De uitgever van Duitse kranten als Bild en Die Welt houdt er rekening mee dat de papieren krant al vanaf 2015 uit de maatschappij kan verdwijnen.

Premium

Axel Springer: 566 miljoen voor EU-advertentiesites

Axel Springer wil ruim een half miljard euro betalen voor de overname van de Franse huizensite Seloger. De Duitse uitgever investeert fors in de uitbreiding van zijn activiteiten met online classifieds, ook in Nederland.

Premium

Zanox door fusie grootste Europese affiliatepartij

Zanox fuseert met Affiliate Window en Buy.at en wordt daardoor de grootste marktpartij op het gebied van affiliatemarketing in Europa.

AOL verkoopt affiliate netwerk Buy.at

AOL Advertising heeft Buy.at van de hand gedaan. Het affiliate netwerk, dat twee jaar geleden nog werd aangekocht door AOL, wordt overgenomen door het Britse Digital Window.

StepStone pikt plek van Intermediair bij FD Mediagroep

Recruitmentbedrijf StepStone is door een samenwerking met FD Mediagroep verantwoordelijk voor de vacatures op de website van Het Financieele Dagblad.