easyJet geeft reisadvies via Spotify playlists
easyJet en Spotify gebruiken de muzieksmaak van reizigers om tips te geven over hun volgende vakantiebestemming.
easyJet en Spotify gebruiken de muzieksmaak van reizigers om tips te geven over hun volgende vakantiebestemming.
Klanten van easyJet in Engeland kunnen bestemmingen die ze op Instagram zien overhevelen naar een app en direct de reis er naartoe boeken.
easyJet stroomlijnt de technische onderhoudsprocessen door piloten en monteurs een internetbril te geven. Technische teams kijken mee en krijgen zo real time feedback.
Vliegtickets die online worden aangeboden, worden steeds kaler. Daardoor lijken tickets nog nooit zo goedkoop te zijn, maar moeten in werkelijkheid telkens extra kosten worden betaald. Dat constateert sectormanager...
Vijf procent van de omzet van EasyJet loopt al via smartphones, en de apps van de prijsbreker worden met honderduizenden gedownload. Dat blijkt uit een interview dat marketingdirecteur Peter...
EasyJet begint met een social media-project waarbij de eigen site gevuld moet worden met content van reizende gebruikers. De vliegtuigmaatschappij wil evalueren van een online winkel voor vliegtickets naar...
Vliegtuigmaatschappij en prijsbreker Easyjet is van plan de incheckprocedure, die nu nog met de hand wordt gedaan, geheel te automatiseren. Op welke termijn dat moet gaan gebeuren is nog...
Luchtvaartmaatschappij easyJet verkoopt ongeveer 30.000 plaatsen per week via het web. In april opent de onderneming de eerste van vier Nederlandse Internet-cafés. Oprichter Stelios Haji-Ioannou over zijn plannen.
...