Customer Service
2.9k
Maikel Egging (OHRA) over hoe klanten zelf kiezen hoe ze contact zoeken
OHRA wil gemak en de menselijke maat in zijn contact met klanten. Dat betekent: soms informatie via de app, soms gewoon bellen als dat fijner is.
OHRA wil gemak en de menselijke maat in zijn contact met klanten. Dat betekent: soms informatie via de app, soms gewoon bellen als dat fijner is.
Sommige van de penalties die Google oplegde tegen de verzekeraars vanwege javascript-cloaking zijn alweer opgeheven. De domeinen Levob.nl, FBTO.nl en Polisdirect.nl zijn weer opgenomen in de index en staan...
Ontvangers van spam maken in Nederland weinig kans als zij een schadevergoeding via de rechter proberen af te dwingen. Dat zegt advocaat Joris van Manen. Hij reageert hiermee op...
De winkel in de straat kan dicht, vindt de financiële dienstverlener Ohra. Op 1 september sloot het daarom de eerste van zijn elf vestigingen. De klant is rijp voor...