Houd klanten binnenboord met efficiënt ordermanagement
Klanten behouden en terug laten komen? Met een een ordermanagementsysteem kun je voldoen aan je merkbeloften en meer. Zo bouw je aan loyaliteit.
Klanten behouden en terug laten komen? Met een een ordermanagementsysteem kun je voldoen aan je merkbeloften en meer. Zo bouw je aan loyaliteit.
De vraag naar duurzame kleding neemt toe, maar echt duurzame producten vinden blijft een uitdaging. Want wat maakt iets nu echt duurzaam? Er is een centrale database nodig, stelt Noor Veenhoven, medeoprichter van Impactbytes. “Als het niet makkelijk vindbaar is, geven mensen het op.”
Betaalbedrijf Stripe ontslaat 14 procent van zijn werknemers, dat komt neer op 1120 personen. Het bedrijf heeft 8000 man op de loonlijst staan.
GXO Logistics en JD Sports gaan een samenwerking aan voor een nieuw distributiecentrum van 60.000m2 in Heerlen. Het gebouw, ontwikkeld door Panattoni, wordt naar verwachting begin 2024 volledig in gebruik genomen.
Google gaat track & trace integreren in Gmail. Berichten over verzendingen tonen dan automatisch de status van de bezorging. Consumenten hoeven dan niet meer op een link te drukken.
Gebruikers van Snap kunnen binnenkort kleding van Amazon Fashion virtueel passen via een speciale lens. De samenwerking begint met zonnebrillen.
Fysieke winkels kunnen binnenkort betalingen accepteren van klanten die de mobiele app van Klarna aan de kassa QR-scannen. De shops verlengen hun digitale relatie naar het fysieke domein en vinden een marketingpartner in de Zweden.
Betaalbedrijf PayPal verhoogt de financiële verwachtingen voor heel 2022 op grond van de resultaten in het derde kwartaal. Van het traditioneel sterke vierde wordt ook veel verwacht.
Net als Airbnb en Booking, meldde ook Expedia Group uitzonderlijk goede resultaten over het derde kwartaal. Het Amerikaanse bedrijf brak omzetrecords omdat de reismarkt zich volledig heeft hersteld.
VodafoneZiggo, Beter Bed, en Kruitbosch vielen in de prijzen bij de CRO Awards in respectievelijk de volgende categorieën: Conversie, Experimentation Culture en Traffic Generatie. Lobbes.nl trok tijdens de uitreiking de meeste stemmen en wist daar mee de Lindeboom Publieksprijs in de wacht te slepen.
Duifhuizen is opgericht in 1953 en is één van Nederlands grootste aanbieders van tassen, koffers en klein lederwaren. Het bedrijf is inmiddels uitgegroeid tot een begrip op het gebied van lederwaren en reisbagage in een groot deel van Nederland. Op dit moment heeft Duifhuizen 24 winkels en een uitgebreide online winkel.
Headless e-commerce is een online platform waarbij de backend en frontend niet direct geïntegreerd zijn. Vaak werkt dat met API’s waardoor je de gewenste informatie aan een eigen voorkant kunt tonen. “Als je nog nooit van heasless hebt gehoord, kun je het beter links laten liggen,” zegt Martijn Wijsmuller, Commercial Director van Ask Phill, in de videocollectie E-Commerce Platforms.
De Europese mediagroep Mediahuis investeert in de Ierse online vergelijkingsmarkt met de overname van Switcher.ie, een toonaangevende prijsvergelijkingssite voor energie, telecom, leningen en hypotheken.
Zalando gaat geen fysieke winkels openen in Nederland. Dat vertelt Megan Maley van het platform in de videocollectie Emerce E-Commerce Platforms, die vanaf donderdag 3 november beschikbaar is. De winkels zijn er alleen voor de (Duitse) thuismarkt.
Tulpen.nl, nu nog actief op de Benelux markt, overweegt uit te breiden naar Duitsland. Dat onthult Luc van Saase van de online tulpenverkoper in de videocollectie Emerce E-Commerce Platforms. “We moeten daar nog wel goed naar kijken, want de Duitse markt is minder digitaal ontwikkeld.”