-

Daisycon: ‘We maken print weer sexy’

Met de overname van Affiliprint blijft Daisycon groeien. Oprichter Marko Dobroschelski vertelt: “Affiliprint en Daisycon blijven gescheiden. We hebben nu een nieuw platform ontwikkeld voor affiliprint, dat verhoogt het gebruiksgemak. Daarna gaan we veel meer met data doen.”

“Eerder hadden we de slogan ‘offline marketing sucks’ en nu maken we print weer sexy”, legt Dobroschelski uit. “Affiliprint doet inserts in print. We gaan nu op korte termijn meer gebruiksgemak voor adverteerders te bieden. We maken het nog gemakkelijker om de juiste media te selecteren. De adverteerder kan duidelijk zien welke doelgroepen zo’n medium bedient, zoek je jonge gezinnen of bejaarden, waar wil je in, wat is de oplage, zodat een adverteerder zijn conversie kan optimaliseren met het distributiekanaal. De volgende stap is die selectie te automatiseren”, aldus Dobroschelski.

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond