-

Hans Maltha (DDA): ‘De markt internationaliseert’

Hans Maltha, oprichter van Burst en bestuurslid van DDA, vertelt op Cannes Lions over de internationalisering van de markt: “Niet alleen aan de business kant maar ook aan de talentkant. Daarom is het belangrijk om aanwezig te zijn op Cannes en je gezicht te laten zien naar de internationale partijen en ook dat talent.”

“Een van de krachten waardoor wij als relatief klein land dit heel goed kunnen, is dat wij ontzettend goed zijn in het aanpassen naar verschillende culturen”, legt Maltha uit. “Wij kunnen ons heel goed inleven in andere markten. Internationale klussen kunnen wij goed oppakken en de kwaliteit leveren.” Merken jullie als Burst ook die internationalisering? “Ja, een groot deel van onze omzet komt nu uit het buitenland. Dat is de afgelopen twee jaar compleet omgedraaid. Ook de klanten vragen dat aan ons. Er is een duidelijke beweging om steeds meer samen te voegen op een bepaald niveau.”

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!