Aandacht telt
Media Reverse is geen standaardmediabureau. Oprichter en directeur Sjors Kroon: “We zeggen nooit tegen een klant: stuur maar een briefing. Wij nemen de uitdagingen van de klant over en lossen ze op.”
Dat is de reden waarom het fullservice-mediabureau uit Hilversum zo hoog scoort in de Emerce 100. Boetiekbureau Media Reverse valt op door de persoonlijke aanpak en betrokkenheid in een markt waar schaalvergroting leidt tot mediafabrieken, constateert Kroon. Wat in 2014 begon als een interim-klus van Kroon bij verzekeraar a.s.r. is in tien jaar uitgegroeid tot een gevestigde naam. Grote merken als Het Rode Kruis en About You vertrouwen op de datagedreven mediastrategieën van Media Reverse, maar ook voor startende adverteerders staat het bureau klaar. “Het succes zit in onze betrokkenheid. We sturen niet alleen op cijfers en technologie, maar ook op de relatie.”
Die betrokkenheid is er niet alleen voor klanten, maar ook onderling. Het team vierde onlangs het tienjarig bestaan in Noors Lapland. “In ons werk zijn we sterk op elkaar aangewezen. Niemand kan hier duiken; dat valt direct op”, zegt Kroon. Orka’s spotten, sleeën met husky’s en de magie van het noorderlicht: een ervaring die de band verder versterkte.
De volgende stap? De samenwerking met creative digital agency WAUW, met vestigingen in Amersfoort en Harderwijk, waarvan Kroon sinds 2024 mede-eigenaar is. “WAUW is sterk in performancemarketing, design en development. Samen verbreden we onze propositie voor klanten. Voor NLZiet bijvoorbeeld, verzorgen wij de merkstrategie; WAUW doet de werving van abonnees.” Met deze verbreding van diensten blijft Media Reverse zich onderscheiden: wendbaar, betrokken en gericht op resultaat.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond