-

‘Succesvolle NPO-programma’s doorverkopen aan de commerciëlen is een leuke gedachtegang’

Wat is de maatschappelijke toegevoegde waarde van STER? Heeft STER nog bestaansrecht? En moet de STER als overheidsorgaan niet uitvoering geven aan het Nationaal Preventieakkoord door bepaalde reclames te bannen? STER-directeur Frank Volmer vertelt in deze podcast over de koers van reclame en televisie.

Volmer reageert onder meer op de stelling: STER moet haar verantwoordelijkheid nemen en niet langer reclameruimte verkopen rondom programma’s van de publieke omroep die de verkoop bevorderen van producten die in strijd zijn met het Nationaal Preventieakkoord.

Ook horen we zijn visie over een reclamevrije publieke omroep en hoe de STER omgaat met de veranderende advertentiemarkt. Succesvolle NPO-programma’s doorverkopen aan de commerciëlen is bijvoorbeeld een leuke gedachtegang, volgens Volmer.Podcast-host Stef Heutink voelt Frank Volmer 25 minuten aan de tand over reputatievraagstukken.

Frank Volmer is sinds 1 september 2016 algemeen directeur bij Ster. Volmer komt van de Telegraaf Media Groep (TMG), waar hij heeft gewerkt in diverse managementposities. Sinds zijn vertrek bij TMG heeft hij gewerkt als interim-directeur in de mediabranche.

Deel dit bericht

1 Reactie

Kees

Als ze een favoriet programma aan bijvoorbeeld SBS6 verkopen – sinds de Gerard Joling storing reclames de zender waar je pertinent niet naar kijkt – dan wordt het daarmee onmogelijk gemaakt om die programma’s nog te zien. Verder worden zulke programma’s dan aangetast met reclameblokken waar niemand op zit te wachten. Niet doen dus!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond