Bekijk video

Bekijk video
0
5.3k

Zo ontwikkel je een succesvolle social customer care strategie, de adidas case

Dat je een goede service verleent mag al niet meer in je USP’s staan, dit is een vanzelfsprekendheid. En steeds meer organisaties beginnen dit te snappen. De bereikbaarheid is goed, er zijn webcareteams die elke minuut het internet in de gaten houden om vragen te beantwoorden en op opmerkingen te reageren en we denken niet meer alleen aan onszelf, maar vooral aan de klant. Een no-brainer dus maar hoe en waar begin je? En hoe ontwikkel je een succesvolle social customer care strategie?

Hoor hoe adidas social customer care heeft opgezet en de eerste stappen heeft gemaakt met de Einstein chatbot. Waar liggen de kansen en wat zijn de lessons learned.

Thema’s van dit webinar:
  • Omnichannel customer service
  • Service en technology
  • Aanpassen van je interne organisatie
Sprekers
  • Marlous Heiser – Sr. Manager Consumer Service Operations bij adidas. Heeft bij adidas social customer care opgezet en de eerste stappen gemaakt met de Einstein chatbot voor service van Salesforce. Nu probeert zij verbinding te maken tussen IT en operations met een focus op het automatiseren van klantvragen.
  • Nick Botter – CTO Retail EMEA bij Salesforce. Beschikt over uitgebreide kennis en ervaring rondom digitale transformatie in de retail. Hierbij richtte Nick zich op CRM, Commerce, Digital Marketing, Service en nieuwe digitale klantervaringen om internationale groei te stimuleren en de modewereld te digitaliseren.
  • Krijn Schuurman – Host. Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito businessmodellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio, waaronder BNR Nieuwsradio.
Je bent klaar om te downloaden
Download

Redactie